کد خبر : 12072
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1397 - 7:09

انتقاد از وضعیت بد آموزش فوتبال در تبریز / پول، همه چیز برخی مدارس فوتبال شده است

انتقاد از وضعیت بد آموزش فوتبال در تبریز / پول، همه چیز برخی مدارس فوتبال شده است

یک مربی فوتبال نسبت به وضعیت نامناسب کشف و پروش و آموزش استعدادهای فوتبال در تبریز انتقاد کرد.

 

محمد فکری که سابقه مربیگری در تیم های مختلف استان آذربایجان شرقی را دارد مهمترین مشکل فوتبال تبریز را عدم توجه به کشف و پرورش استعدادهای فوتبالی این شهر دانست.

وی افزود: متاسفانه غلبه نگرش درآمدزایی در مدارس فوتبال بر وجه آموزشی و تربیتی و کشف استعدادهای فوتبالی لطمه اساسی را به سیستم کشف استعدادها زده است.

فکری افزود: مشاده می کنیم مدارس فوتبالی وجود دارند که در یک تایم بیش از یکصد فوتبال آموز را در یک زمین چمن تمرین می دهند. حرف من این است که قطعا این نوع آموزش صرفا برای درآمد زایی است و فوتبال آموز در چنین فضایی چیز زیادی نخواهد آموخت.

وی گفت: ای کاش برخی مدارس فوتبال که سعی می کنند با زرق برق دار کردن امکانات جانبی غیر ضروری سالی یک فوتبالیست به فوتبال تبریز معرفی می کردند.

فکری ادامه داد: البته مدارس فوتبال زیادی هم در شهر داریم که در سایه عشق و علاقه مربیان و مسئولان آنان به کشف و آموزش استعدادها فعالیت می کنند و منشا اثر و خیر نیز هستند.

این مربی فوتبال گفت: چرا باید بیشتر مدارس فوتبالی که در این شهر فعالیت دارند عمدتا فصلی کار کنند و آموزش هایی مداوم و بلندمدت نداشته باشند؟

محمد فکری در پایان افزود: باید این نگرش را که مدرسه فوتبال صرفا برای پر کردن اوقات فراغت بچه ها و راهکار کسب درآمد هستند را از بین ببریم زیرا کارکرد اصلی مدارس فوتبال فراتر از این دو مسئله است.

 

smtfc

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر برزگر دوشنبه , ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

با سلام خدمت مسئولین ورزش
متاسفانه پول همه چیز مدارس فوتبال و یا دیگر ورزشها ( ژیمناستیک ، والیبال ، کشتی و … ) شده اگر واقعا دنبال استعداد و یا حتی ورزشکار سالم و با انگیزه هستیم هم باید مربی ها و هم بازیکنان از طرف وزارت ورزش حمایت شوند در غیر این صورت اکثر مردم فقیر هستند و بچه های پولدارها هم انگیزه ندارند خواهشمند هستم به قشر فقیر که انگیزه بیشتری دارند توجه شود . با تشکر