کد خبر : 1208
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1393 - 20:00

نجفی: تبریز به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است

نجفی: تبریز به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است

 شهردار کلانشهر تبریز گفت: همانگونه که به شهروندان قول داده بودیم کم کم تبریز به یک کارگاه سازندگی تبدیل می شود.

دکتر صادق نجفی افزود :از این که اجرای پروژه های بزرگ عمرانی در برخی از نقاط پر تردد شهر باعث زحمت و اذیت شهروندان شده عذر خواهی می کنیم و امیدواریم با افتتاح و بهره برداری هرچه سریع تر شاهد عمران و آبادی و زیبایی و روان سازی ترافیک و حل مشکلات شهرمان باشیم

دکتر صادق نجفی بااشاره به استقبال گسترده شهروندان ساکن منطقه ارم از مراسم بهره برداری مرکز سلامت ارم گفت: استقبال مردم از این مراسم نشان می دهد که مردم منطقه چه اندازه به توسعه منطقه خود حساسیت، عشق و علاقه دارند.

شهردار کلانشهر تبریز با تقدیر از اعضای شورای حاضر در جلسه به خاطر حضور و حمایت آنان از شهرداری در اجرای پروژه های اینچنینی اظهار داشت: قطعا به قولی که به اعضای شورا و مردم تبریز داده ام پایبندم و در طول مدت چهار سال تحولات بزرگی مخصوصا برای برخوردار کردن چنین مناطق مهمی در شهر روی خواهد داد.

شهردار تبریز با تاکید بر توجه ویژه شهرداری و شورا به این منطقه از تبریز تصریح کرد: این مناطق را باید آنچنان برخوردار کنیم که قابل مقایسه با سایر مناطق تبریز باشند و در تمامی زمینه ها با سایر نقاط شهر برابری کنند.

نجفی با اشاره به حجم بالای کارهای عمرانی صورت گرفته در این منطقه و با اعلام اینکه خود بنده بارها شاهد تصادفات مرگبار در پاسدارن بودم اظهار داشت: از اولین برنامه های بنده اصلاح اتوبان پاسداران بوده است و در حال حاضر در اتوبان پاسداران نزدیک ۳۰ میلیارد تومان هزینه می کنیم تا دیگر شاهد صحنه های مرگ شهروندان نباشیم.

وی با اشاره به معضل حاشیه نشینی در منطقه شمالی تبریز اظهار داشت: جدای از اینکه بدانیم مقصر این قضیه چه کسی است باید اعلام کنیم که وجود چنین وضعیتی در شان و برازنده مردم قهرمان و شهر بزرگ تبریز نیست.

شهردار تبریز افزود: حالا که چنین وضع ناخواسته ای در شهر بوجود آمده است وظیفه ماست که به بهترین نحو این مناطق را اصلاح کنیم و افراد ساکن در این گونه مناطق نیز در محل های زیبایی ساکن شوند.

وی با اشاره به برنامه شهرداری تبریز در خصوص سکونتگاههای غیر مجاز اظهار داشت: با کمک وزارت راه و مسکن و استانداری آذربایجان شرقی پروژه های بزرگی در این خصوص شروع شده است.

وی با اعلام آغاز احداث واحد های مسکونی در جوار این پارک گفت: در جوار این خانه سلامت حدود۳۰۰-۴۰۰ واحد مسکونی به صورت نمونه در طول یک سال تا یک و نیم سال احداث خواهد شد.

شهردار تبریز گفت: در نقاط دیگر هم زمین هایی خریداری شده است تا نسبت به احداث مسکن مقاوم اقدام شوید که می توان به احداث ۱۱۰۰ واحد کوچک توسط خود بخش خصوصی در منطقه طالقانی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه سرانه درمان در کلانشهر تبریز ایده آل نیست گفت: در دنیا وقتی می خواهندشهر و منطقه ای را از نظر مسائل توسعه ای ارزیابی کنند یکی از مهمترین شاخص های آن حوزه سلامت است که مردم این محل تا چه اندازه از امکانات سلامت برخورداند و در این راستا امیدواریم بتوانیم با فعالیت های مراکز هفده گانه مرکز سلامت شهرداری این سرانه را بالاتر ببریم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.