کد خبر : 1215
تاریخ انتشار : شنبه 14 تیر 1393 - 20:20

پارک موزه دفاع مقدس سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

پارک موزه دفاع مقدس سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

علی باغبان، رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: حجم و کیفیت، پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز در سال ۹۳ موجب جهش عمران و آبادی خواهد شد.

باغبان، در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز اظهار داشت: پروژه‌های مسیرگشایی و تقاطع‌های غیرهمسطح در همین راستا طراحی و اجرا می‌شود.

به گفته وی شورای اسلامی شهر تبریز در سال جاری، حمایت بیشتری از شهرداری تبریز داشته  و بازدیدهای دوره‌ای اعضای این شورا از پروژه‌های عمرانی نیز در راستای تحقق همین نقش‌‌آفرینی است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه پارک موزه دفاع مقدس گفت: این پروژه به منظور حفظ و انعکاس ایثارگری‌ها و حماسه های عرصه دفاع مقدس تدوین شده است.

باغبان پیشرفت فیزیکی پروژه پارک موزه دفاع مقدس را ۵۰ درصد عنوان کرد و افزود: تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال در اجرای این پروژه هزینه شده و برای تکمیل مراحل باقی مانده، اعتباری معادل همین رقم مورد نیاز است.

وی با بیان این که بخش عمده‌ای از پارک موزه دفاع مقدس در سال جاری به اتمام خواهد رسید، اظهار امیدواری کرد با تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه در سال جاری توسط شورای اسلامی شهر، سال آتی، موعد بهره‌برداری آن باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.