کد خبر : 1217
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1393 - 20:24

شهین باهر:پروژه‌های عمرانی در مواقع بحران، گره‌گشا خواهند بود

شهین باهر:پروژه‌های عمرانی در مواقع بحران، گره‌گشا خواهند بود

 ایرج شهین باهر، عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز گفت:موضوع  زیرساخت های شهری، به عنوان یکی از مهم ترین الزامات شهری تبریز، از جمله مباحث مطرح در شورای اسلامی شهر است.

شهین باهر، در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز  با بیان این مطلب تصریح کرد: در برخی موارد، شهر تبریز فاقد زیرساخت های لازم بوده و پروژه های عمرانی نیز با هدف ایجاد همین زیرساخت ها، طراحی و اجرا می شوند. گاهی نیز زیرساخت ها، نیاز به بازبینی و تقویت دارند؛ نظیر اتوبان پاسداران که متاسفانه عدم اجرای اصولی آن در گذشته، باعث شده امروز، طراحی و اجرای پروژه، مجدداً در دستور کار باشد.

وی با بیان این که بیشتر پروژه های تدوین شده، به منظور افزایش مسیرهای دسترسی درون شهری، طراحی شده است، افزود: پروژه دوکمال از جمله این پروژه هاست که با اجرای آن، یک ورودی جدید به مجموع مبادی شهر افزوده خواهد شد.

شهین باهر خاطرنشان کرد: ممکن است در وضعیت عادی، لزوم اجرای پروژه های جدید زیاد بارز نباشد؛ اما قطعاً در مواقع بحرانی، نقش کارساز این پروژه ها چشمگیر و گره‌گشا خواهد بود. حتی صرفنظر از مواقع بحرانی، کافی است، در موقعیتی مثل روز طبیعت، تراکم تردد در در ورودی های شهر را در نظر بگیریم؛ تا متوجه اهمیت طراحی و اجرای پروژه های عمرانی شویم.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: در سالهای اخیر، پروژه شاخصی در شهر تبریز نداشتیم اما خوشبختانه با آغاز به کار دور جدید فعالیت شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز، در یک سال اخیر، برنامه های عمرانی در جای جای شهر تبریز طراحی و تدوین شده است.

وی همچنین لزوم بازدیدهای دوره ای شورای شهر از پروژه های عمرانی را یادآور شد و گفت: معمولاً گزارش های شفاهی، فاقد دقت و ظرافت‌های واقعی لازم است؛ اما بازدیدهای دوره ای، دقیق ترین و واقعی ترین وضعیت را از روند اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه ها ارایه می دهد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.