کد خبر : 1219
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1393 - 20:30

اولویتهای بودجه با هدف کسب رضایتمندی مردم تعیین شود

اولویتهای بودجه با هدف کسب رضایتمندی مردم تعیین شود

اولین جلسه هم اندیشی با شورای اسلامی کلانشهر تبریز به مناسبت آغاز فرآیند تدوین برنامه و بودجه سال ۹۴ شهرداری تبریز در دفتر معاونت برنامه ریزی و توسعه برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور معاون، مدیران و کلیه کارشناسان حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه تشکیل گردید، رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: لازم است دیدگاه علمی و کارشناسی در تهیه برنامه ها و بودجه ریزی سالانه  وجود داشته باشد.

دکتر شهرام دبیری با اشاره به ارزیابی وضعیت موجود برنامه هاو بودجه سالیانه شهرداری کلانشهر تبریز اظهار داشت: در وهله اول بر ضرورت کسب رضایتمندی مردم و آگاهی از نظرات شهروندان از طریق نظرسنجی علمی باید تأکید نماییم
دکتر دبیری در ادامه این جلسه  با خاطر نشان کردن لزوم هدفداری در بودجه ریزی خواستار توجه جدی مسئولین مربوطه به قوانین و برنامه های بالادستی شده و افزود: علی رغم برنامه های توسعه ۵ ساله کشور و شهرداری که در سالهای پایانی آن بسر می بریم هنوز به صورت کافی و شایسته به اهداف این برنامه ها توجه نگردیده است.
     رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در قسمت پایانی سخنان خویش با مقایسه تطبیقی میان شهرهای پیشرفته جهان و کلانشهر تبریز ، مطالعه و طراحی پروژه های عمرانی بلند مدت را یکی از دیگر اولویتهای مورد توجه شهرداری تبریز ذکر کرده و لزوم ورود جدی و واقع گرایانه به مبحٍث زمانبندی پروژه ها و کنترل مستمر این زمانبندی را یادآور شدند.
    وی ضمن اشاره به ضرورت تعیین منابع درآمدی پایدار شهری بر ضرورت حرکت بسوی منابع درآمدی پایدار و کاهش جدی منابع درآمدی از طریق فروش تراکم تأکید کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.