کد خبر : 1231
تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1393 - 7:35

دقیقی: تراکتور با این شرایط موفق نمی‌شود

دقیقی: تراکتور با این شرایط موفق نمی‌شود

مهاجم پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی که فصل آینده پیراهن پیکان را برتن خواهند کرد اعتقاد دارد که سرخپوشان تبریزی با این شرایط در فصل جدید به توفیقی دست پیدا نخواهند کرد.

سعید دقیقی ابتدا در خصوص وضعیت پیکان در اردوی ترکیه گفت: ما شرایط خوبی داریم و بعد از تمریناتی که در تهران انجام دادیم حالا در ترکیه مراحل آماده‌سازی را ادامه می‌‌دهیم. در این اردو چند بازی دوستانه همه انجام می‌دهیم تا بتوانیم برای شروع لیگ به آمادگی کامل برسیم. پیکان امسال تیم خوبی دارد و امیدوارم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی در ادامه در خصوص جدایی‌اش از تراکتورسازی و شرایط نامناسبی که این تیم بعد از جدایی ستاره‌هایش پیدا کرده است، تأکید کرد: من به دلایل شخصی جدا شدم اما باید بگویم سال گذشته هم با توجه به امکاناتی که داشتیم فقط می‌‌توانستیم در جام حذفی قهرمان شویم. خدا را شکر که نقش مؤثری در قهرمانی تیم تراکتورسازی داشتم ولی با توجه به شرایطی که این تیم دارد و عدم حمایت از آن، نمی‌‌توان انتظار داشت که تراکتورسازی در فصل جدید نتیجه بگیرد.

مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی خاطرنشان کرد: معتقدم تراکتورسازی با این وضعیت و با این بی‌توجهی نمی‌‌تواند نتیجه بگیرد و موفقیتی به دست آورد. من برای تراکتورسازی و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم یک روز دوباره در این تیم بازی کنم. امیدوارم وعده مدیریت باشگاه هم در پرداخت بدهی من عملی شود و آقای نظمی پای حرفش بایستد و انصاف را رعایت کند.

دقیقی در پایان در مورد فینال جام جهانی ۲۰۱۴ که یکشنبه شب در ورزشگاه ماراکانا برگزار خواهد شد، گفت: من طرفدار آرژانتین هستم و امیدوارم این تیم قهرمان شود. البته باید بگویم که آلمان یک تیم فوق‌العاده دارد و احتمالاً آرژانتین با تفکرات دفاعی بازی خواهد کرد. من از بچگی به خاطر مارادونا عاشق آرژانتین شدم و امیدوارم این تیم قهرمان شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.