کد خبر : 1244
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1393 - 7:51

شهردار تبریز: جرای مسیر دوچرخه سواری در خیابان امام خمینی (ره) ضروری است

شهردار تبریز: جرای مسیر دوچرخه سواری در خیابان امام خمینی (ره) ضروری است

 شهردار تبریز گفت: طراحی و اجرای مسیر دوچرخه سواری در خیابان امام خمینی (ره)، با توجه به تراکم  کارکردهای  اجتماعی این خیابان، ضروری است.دکتر صادق نجفی در حاشیه بازدید از روند احداث باند دوچرخه سواری در خیابان امام خمینی (ره) تبریز با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، فرهنگ دوچرخه سواری، نه

 شهردار تبریز گفت: طراحی و اجرای مسیر دوچرخه سواری در خیابان امام خمینی (ره)، با توجه به تراکم  کارکردهای  اجتماعی این خیابان، ضروری است.
دکتر صادق نجفی در حاشیه بازدید از روند احداث باند دوچرخه سواری در خیابان امام خمینی (ره) تبریز با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، فرهنگ دوچرخه سواری، نه در یک مسیر دور افتاده و فاقد کاربرد، بلکه از طریق یک مسیر مرکزی و اصلی شهر تبریز، اشاعه خواهد شد.
وی با اشاره به مطالعات کارشناسی ایجاد این مسیر گفت: ایجاد مسیر دوچرخه سواری در مسیرهای کم کاربرد، کمک خاصی به تحقق اهداف توسعه حمل و نقل پاک نخواهد کرد.
شهردار تبریز تاکید کرد: مقابله با آلودگی هوا در گرو بهره گیری از ظرفیت های حمل و نقل ترکیبی و افزایش امکان انتخاب وسایل تردد برای شهروندان است.
گفتنی است شهردار تبریزدر این بازدید، مسیر دوچرخه سواری میدان ساعت تا میدان شهید بهشتی تبریز را همراه با تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز، تست کرد. 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.