کد خبر : 1259
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1393 - 3:24

نجفی: خیابان امام در محدوده پل اتحادملی تا سه‌راه‌ اهر امتداد می یابد

نجفی: خیابان امام در محدوده پل اتحادملی تا سه‌راه‌ اهر امتداد می یابد

شهردار تبریز از ابلاغ طرح امتداد مسیر خیابان امام خمینی(ره) در محدوده پل اتحادملی تا سه‌راه اهر خبر داد.

دکتر صادق نجفی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: طراحی شهری خیابان امام خمینی(ره) از پل اتحاد ملی تا سه راه اهر در دستور کار بوده و اخیراً تصویب و به شهرداری های مناطق یک، دو و پنج، ابلاغ شده است. 
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح، مسیر این خیابان تاریخی، توسعه یافته و به این ترتیب با آزاد شدن کندروها، یک مجموعه با محور گردشگری و تفریحی در این مسیر ایجادخواهد شد.
شهردار تبریز افزود: گاراژها، کارخانجات، مشاغل و صنایع مزاحم واقع در این مسیر، می توانند با مراجعه به شهرداری از امتیازات کاربری برخوردار شده و نسبت به انتقال محل اشتغال خود از این مسیر اقدام کنند.
نجفی یادآور شد: با اتصال آزادراه پیامبر اعظم به شهید کسایی، محور دروازه تهران نقش ترانزیتی خود را از دست داده و امروز به عنوان یک خیابان شهری، کاربرد دارد.
وی با بیان این که ساماندهی اساسی ورودی های شهر به خصوص در سه ورودی محور تهران، مرند و مراغه به عنوان ورودی های اصلی شهر تبریز، در دستور کار شهرداری تبریز است، تصریح کرد: با مشخص شدن وضعیت کارخانجات پلاستیک‌سازی در حد غربی محور جاده مرند، طراحی مجموعه مایان، در کمیسیون ماده پنج تصویب شده و با اجرای آن شاهد تغییرات عمده در این ورودی خواهیم بود.
شهردار تبریز تاکید کرد: پروژه های تدوین شده با نگرش تحول‌محور و بر اساس طرح تفصیلی،  به منظور تسهیل در امورات شهروندی به خصوص در حوزه حمل و نقل و ترافیک صورت می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.