کد خبر : 1261
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1393 - 3:31

مدیرعامل سازمان پارکها: کنترل آفات درختان تبریز

مدیرعامل سازمان پارکها: کنترل آفات درختان تبریز

 مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از سم پاشی تمامی درختان تبریز برای جلوگیری از آفت زدن درختان خبر داد. 

 

محمدحسین حسن زاده اظهار داشت: برای جلوگیری از آفت زدن درختان سطح شهر، یک ماه قبل درختان تمامی مناطق تبریز را سم پاشی کردیم ولی بدلیل شرایط اقلیمی حاکم در روزهای اخیر شاهد شیوع  مجدد آفت درختان در برخی مناطق بوده ایم.
وی تصریح کرد: بر اساس گزارش های داده شده ، نمود این آفت در مناطق ۳، ۴، ۷ و ۸ تبریز بیشتر دیده شده و به همین دلیل به مناطق مذکور جهت سم پاشی هر چه سریع تر دستوری را ابلاغ کرده ایم.
حسن زاده با بیان اینکه مناطق ۳ – ۴ و ۷ از شب گذشته کار سم پاشی خود را آغاز کرده اند، گفت: شخصا ساعت سه نیمه شب گذشته در منطقه منظریه حضور یافته و از نزدیک بر انجام عملیات سم پاشی درختان در این منطقه نظارت داشتم.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز ادامه داد: این آفت در خیابان های خیام، طالقانی و قره آغاج بیشتر به چشم خورده و به همین دلیل سعی شده عملیات سم پاشی این مناطق هر چه سریع تر انجام شود.
وی افزود: دستور داده شده قسمت مربوط به پروژه عتیق واقع در منطقه هشت تبریز امروز سم پاشی شده و در ادامه آن خیابان هایی مثل خیام، دکتر قریب و نظیروندی نیز همین امشب سم پاشی شوند. حسن زاده با اشاره به اینکه علت شیوع این آفات هم اکنون در دست بررسی است، اظهار داشت: بخشی از درخت ها از قبل آلودگی داشتند و آفت بخشی هم به دلیل شدت گرما در روزهای اخیر تشدید پیدا کرده است.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز ادامه داد: نتیجه این بررسی ها پس از اعلام نظر مشاور گیاه پزشکی سازمان پارکها و فضای سبز تبریز به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید. حسن زاده یادآور شد: از
شهروندان عزیز تبریزی درخواست می کنیم در صورت مشاهده هر گونه آفت در درختان منطقه ای خاص مراتب را به روابط عمومی سازمان اطلاع داده و یا با شماره ۱۳۷ تماس گرفته تا هر چه سریع تر نیروهایی جهت سم پاشی به منطقه اعزام شوند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.