کد خبر : 1262
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1393 - 3:33

تجلیل از پیشکسوتان کیوسکهای مطبوعاتی تبریز

تجلیل از پیشکسوتان کیوسکهای مطبوعاتی تبریز

سازمان میادین شهرداری تبریز در راستای ارج نهادن به جایگاه کیوسکداران و اهمیت وجودی آنان از تعدادی پیشکسوتان کیوسک دار شهر تبریز تجلیل کرد.

 به پاس زحمات ارزنده و تلاشهای مستمر کیوسکداران  که در طول ایام سال با تحمل سختی و شرایط نامناسب در امر خدمت رسانی به شهر و شهروندان تلاش می کنند لوح تقدیری به مدیران کیوسک های سطح شهر اهدا شد.
مدیرعامل سازمان در این مراسم ضمن ابراز رضایت از نحوه اداره کیوسک ها و ارائه خدمات از این قشر زحمت کش اظهار داشت: طرح جایگزین کیوسکهای مدرن و با فن آوری روز از مدتی قبل آغاز شده و با اولویت بندی به کار خود ادامه می دهد و در آینده نزدیک شاهد شکوفایی این طرح و زیبایی چهره شهرمان خواهیم بود. که در این مدت همکاری و همدلی بهره برداران کیوسک ها موجب تسریع این طرح و اتمام آن خواهد شد.
 فیروزیان در ادامه افزود : با عنایت به اینکه کیوسکهای شهر در دید مستقیم شهروندان محترم و مسافران گرفته اند شایسته است کیوسکها از نظر زیبایی شهر و بصری مورد توجه قرار گرفته شود
وی افزود: این امر درطرح جایگزین کیوسکهای قدیمی با طرح های زیبا و مدرن مد نظر قرار گرفته است و امید می رود این طرح با مشارکت
فیروزیان در پایان گفت: بهره برداران کیوسک ها با حفظ و رعایت شعائر اسلامی – حقوق شهروندان محترم زیباسازی شهری، توسعه ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی تکمیل گشته و شهر بزرگ تبریز علاوه بر زیبایی چهره شهر از زیبایی های معنوی نیز برخوردار گردد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.