کد خبر : 12658
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1397 - 9:11

حمایت قاطع اعضای شورا از شهردار تبریز/ هجمه‌های اخیر ناجوانمردانه است

حمایت قاطع اعضای شورا از شهردار تبریز/ هجمه‌های اخیر ناجوانمردانه است

شهریارنیوز: رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز گفت: با وجود برخی کارشکنی ها و شیطنت ها علیه شهردار تبریز اعضای شورای شهر حمایت قاطع و محکم خود از ایشان اعلام می

image

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز گفت: با وجود برخی کارشکنی ها و شیطنت ها علیه شهردار تبریز اعضای شورای شهر حمایت قاطع و محکم خود از ایشان اعلام می کنند.

به گزارش آی نیوز، فریدون بابایی اقدم صبح امروز در مراسم بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی شهیدان ذاکر تبریز با بیان اینکه در چند ماه گذشته شاهد افتتاح پروژه های مختلف در زمان شهرداری مهندس شهین باهر بودیم، اظهار کرد: متأسفانه در طی چند ماه اخیر، هجمه های ناجوانمردانه بر علیه شهردار تبریز صورت گرفته اما اعضای شورای شهر حمایت قاطع و محکم خود از شهردار تبریز را اعلام می کنند.

وی افزود: برخی کارشکنی ها و شیطنت ها علیه شهردار تبریز کار درستی نیست و ما نیز در مقابل به توان و سلامت نفس مهندس شهین باهر ایمان داریم چرا که در شرایط موجود کشورمان، شهرداری تبریز را به خوبی مدیریت کرده است.

این عضو شورای شهر تبریز در ادامه با بیان اینکه باید پرسنل شهرداری تبریز تعصب سازمانی خود را افزایش دهند، اظهار کرد: زمانی که مشکلات صنفی در جایی مطرح می شود نباید با آن فرد برخورد قهری صورت گیرد.

وی همچنین در ادامه از شهردار تبریز خواست تا ارزیابی مدیران مناطق و سازمان ها را به شورای شهر تبریز تحویل دهد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.