کد خبر : 12663
تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397 - 4:45

اتمام عملیات نصب آلاچیق در پارک بهاران

اتمام عملیات نصب آلاچیق در پارک بهاران

شهریارنیوز: عملیات اجرایی نصب آلاچیق در پارک بهاران برای استفاده بهینه شهروندان از فضای پارک بهاران، از سوی شهرداری منطقه دو تبریز در مراحل پایانی احداث قرار دارد.

عملیات اجرایی نصب آلاچیق در پارک بهاران برای استفاده بهینه شهروندان از فضای پارک بهاران، از سوی شهرداری منطقه دو تبریز در مراحل پایانی احداث قرار دارد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، باقر خوشنواز شهردار منطقه با عنوان این خبر گفت: به منظور رفاه حال شهروندان به هنگام استفاده از فضای زیبای پارک بهاران و بنابه درخواست اهالی ساکن در جوار این پارک، از سوی حوزه عمران این منطقه عملیات احداث آلاچیق (بصورت اتاقک کاملاً پوشیده) در مراحل پایانی احداث قرار دارد.

وی افزود: این آلاچیق به علت سر پوشیده بودن می تواند در شرایط جوی نامناسب و به هنگام بارش های فصلی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار منطقه دو درباره طراحی آلاچیق پارک بهاران توضیح داد: طراحی این سازه از چوب پلاست بوده و می تواند برای بازی های فکری همچون شطرنج و برای مطالعه کتب مختلف و روزنامه مورد استفاده نوجوانان و جوانان، شهروندان و علی الخصوص بازنشستگان قرار گیرد.

بنابه گفته خوشنواز، سازه آلاچیق پارک بهاران در حدود ۳۵ مترمربع می باشد که بزودی به مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت .

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.