کد خبر : 1269
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1393 - 5:22

سخنگوی شورا:خیابان خبرنگار طرحی ۸ ساله در تبریز/ هر سال وعده سرکاری

سخنگوی شورا:خیابان خبرنگار طرحی ۸ ساله در تبریز/ هر سال وعده سرکاری

سخنگوی شورای شهر تبریز از نامگذاری یکی از خیابان های تبریز با عنوان «خبرنگار» همزمان با روز خبرنگار امسال در تبریز خبر داد و گفت: نامگذاری خیابان خبرنگار طرحی هشت ساله است که همواره مطرح بوده است.

 سعید حاجی‌زاده  اظهار کرد: این موضوع سال ۸۵ از طرح انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان آذربایجان‌شرقی پیشنهاد شده که در شورای سوم و کمیسیون فرهنگی آن تصویب شد و با قول مساعد شهردار وقت نیز همراه شد.
وی افزود: با آغاز به کار شورای چهارم پیگیری این موضوع یکی از دغدغه‌های اساسی ما بود و روز خبرنگار امسال فرصت خوبی برای تحقق این وعده چند ساله است.
حاجی‌زاده با بیان اینکه نامگذاری خیابان خبرنگار طرحی هشت ساله است که همواره مطرح بوده، گفت: اینکه یک خیابان را به نام خبرنگار نامگذاری کنیم کوچک‌ترین کار برای ارج نهادن به زحمات قشر خبرنگار است.
سخنگوی شورای شهر تبریز ادامه داد: بر همین اساس از معاون عمرانی شهردار تبریز درخواست کردیم نسبت به انتخاب خیابانی مناسب برای این نامگذاری اقدام کنند.
وی تصریح کرد: تا روز خبرنگار در چند منطقه از تبریز با مسیرگشایی‌های انجام یافته خیابان‌هایی جدید نامگذاری خواهند شد، البته باید توجه داشت این خیابان در نقطه‌ای از شهر باشد که در شان و آبروی قشر پر تلاش خبرنگار باشد.
این عضو شورای شهر تبریز همچنین یادآور شد: چند روز مانده به روز خبرنگار امسال، مکان دقیق این خیابان را به اطلاع رسانه‌ها و خبرنگاران می‌رسانیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.