کد خبر : 1283
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 تیر 1393 - 5:27

تابلوهای شهری تبریز اصلاح می شوند

تابلوهای شهری تبریز اصلاح می شوند

 معاون امور مناطق شهرداری تبریز از اصلاح و تعویض تابلوهای اسامی معابر و هدایت مسیر در تبریز خبر داد.

دکتر بیوک رئیسی با اعلام این مطلب گفت: نیاز کلانشهر تبریز ۵۰ هزار تابلو هدایت مسیر و اسامی معابر می باشد اما در حال حاضر تنها ۲۰ هزار تابلو در سطح شهر وجود دارد.

معاون امور مناطق شهردار تبریز با اشاره به نیاز تبریز به ۳۰ هزار تابلو معابر و هدایت مسیر گفت: به همین منظور و در مرحله اول باید سالانه ۵ هزار تابلو در شهر نصب شود.

بیوک رئیسی گفت: در حال حاضر سالیانه ۸۰۰ تابلو مسیر در شهر تولید و نصب می شود که باید سرعت تولید و نصب تابلوها افزایش یافته و به ۵ هزار تابلو برسد.

وی با اعلام اینکه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز مطالعه افزایش تعداد تابلوهای شهری را در دست اقدام دارد تصریح کرد: تاکنون برای تولید و نصب یک هزار تابلو در سطح کلانشهر تبریز تامین اعتبار صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه نصب ۴ عدد تابلوی دروازه ای، ۱۰ عدد تابلو کنسولی و همچنین تعدادی تابلو پایه دار در برنامه کاری سازمان ترافیک قرار دارد گفت: برای نصب کل این تابلوها مبلغ ۶ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال هزینه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: طرح اصلاح تابلوهای شهری تبریز در حال حاضر در مرحله تعیین پیمانکار قرار دارد.

رئیسی در پایان گفت: در نامگذاری مناطق و معابر تلاش بر این است که از اسامی شهدا استفاده شود همچنین توجه به نام های قدیمی و تاریخی محلات و مناطق تبریز نیز باید مد نظر قرار گیرد.

وی در پایان گفت: شهروندان و افراد مبتکری که طرح و یا پیشنهادی در این خصوص دارند می توانند طرح ها و پیشنهادات خود را به روابط عمومی مرکز و مناطق شهرداری تبریز اعلام کنند.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.