کد خبر : 1300
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1393 - 4:33

خطیبی : با حمایت هوادارن قوی تر و با انگیزه تر خواهیم بود

خطیبی : با حمایت هوادارن قوی تر و با انگیزه تر خواهیم بود

رسول خطیبی سرمربی جوان و بومی تیم تراکتورسازی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه به تشریح وضعیت تیم پرداخت . متن گفتگوی رسول خطیبی با خبرنگار باشگاه را در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

آخرین وضعیت تیم

ما جزو معدود تیم هایی هستیم که تمریناتمان را خیلی دیر آغاز کردیم ولی در اردو های که در تهران و ترکیه برگزار کردیم سعی داشتیم با فشردگی تمرینات خود را به رقیبانمان نزدیک کنیم ، ما با برنامه هایی که داشتیم توانسته ایم به آمادگی بدنی مطلوب دست یابیم ولی در هماهنگی و کارهای تاکتیکی جای کار داریم و سعی داریم تا شروع مسابقات به آمادگی کامل برسیم .

بازی های تدارکاتی

ما خوشبختانه توانستیم بازی های تدارکاتی بسیار خوبی انجام دهیم ، من اعتقاد دارم که در بازی های دوستانه نتیجه اصلا اهمیت ندارد چراکه هدف از بازی های دوستانه آمادگی تیم و رسیدن به ترکیب ایده آل برای بازی های رسمی است ، ولی با این تفاسیر بازی های خوبی برگزار کرده ایم و در هر سه بازی دوستانه خود برنده از زمین مسابقه خارج شدیم .

هوادار ، تیم و نتایج ایده آل

به نظر من هوادار تراکتورسازی در همه شرایط کنار تیم خود بوده و خواهد بود ، هواداران فهیم تراکتورسازی در بدترین شرایط و بهترین شرایط کنار تیم خود بوده اند و این انگیزه را برای کار بیشتر و بیشتر می کند ، اگر بین هواداران و تیم یکدلی باشد مطمئنا نتایج ایده آل نیز پیرو آن خواهند آمد ، من یقین دارم هوادارانمان هیچ وقت تنهایمان نمی گزارند و با توجه به جوان شدن شاکله تیم بیش از بیش همراه و یکدل بودن هواداران برایمان حیاتی است ، هوادار ، کادرفنی ، بازیکن و مدیریت حلقه های موفقیت تیم بزرگی چون تراکتور هستند و اگر در این میان همدلی باشد راحت تر و سریعتر می توان به قله های افتخار رسید .

جو حاکم در تیم

جو بسیار خوبی در تمرینات تیم حاکم است ، نفراتی که کنار تیم هستند می توانند راحت تر در این مورد حرف بزنند چراکه شادابی خاص بازیکنان در تمرینات برای همه مشهود است و همه تلاش خود را می کنیم تا در بازی های لیگ این شادابی و نشاط را به هواداران نیز منتقل کنیم .

جام شهدا

طبق برنامه قرار بود مسابقات لیگ برتر پانزدهم مرداد ماه شروع شود و ما بر همین اساس تصمیم گرفتیم در این دوره از مسابقات شرکت کنیم ، ولی بعدا اعلام شد مسابقات لیگ از نهم مرداد شروع می شود و این کار ما را سخت کرد و لی باز نخواستیم کناره گیری کنیم و با تمام بازیکنان راهی این مسابقات می شویم .

هدف از حضور در جام شهدا

ما هدفمان از حضور در این مسابقات رسیدن به ترکیب اصلی برای شروع لیگ است ، چراکه می خواهیم از این بازی ها برای رسیدن به هماهنگی کامل استفاده کنیم . ولی مطمئنا با ترکیب اصلی که مقابل فولاد به میدان خواهیم رفت در این بازی ها حاضر نخواهیم شد .

تقدیر و تشکر

من تشکر ویژه ای از هواداران تیم ، مدیریت باشکاه، بازیکنان و کادرفنی و اجرایی تیم دارم چراکه همه با یکدلی همه تلاش خود را به کار بستند تا به اهدافی که برای تیم در نظر گرفته ایم برسیم .

حرف آخر

ایمان دارم با حمایت هوادارنمان این تیم قوی تر و با انگیزه تر از همیشه در رقابت های لیگ برتر حضور می یابد .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.