کد خبر : 13009
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 تیر 1397 - 7:14

گسترش خدمات الکترونیک و برون‌سپاری خدمات در حوزه بهزیستی و تأمین اجتماعی

گسترش خدمات الکترونیک و برون‌سپاری خدمات در حوزه بهزیستی و تأمین اجتماعی

شهریارنیوز:استاندار آذربایجان شرقی بر گسترش خدمات الکترونیک و برون‌سپاری خدمات در حوزه بهزیستی و تأمین اجتماعی تأکید کرد و گفت: سازمان‌های حمایتی می‌توانند با

image

استاندار آذربایجان شرقی بر گسترش خدمات الکترونیک و برون‌سپاری خدمات در حوزه بهزیستی و تأمین اجتماعی تأکید کرد و گفت: سازمان‌های حمایتی می‌توانند با سرمایه‌گذاری اندک در حوزه پیشگیری از مخاطرات، از هزینه‌های گزافی که بعد از وقوع حوادث تحمیل می‌شود جلوگیری کنند.

به گزارش آی نیوزبه نقل از ایسنا،مجید خدابخش در دیدار با مدیران بهزیستی و تأمین اجتماعی استان به مناسبت ۲۵ تیر، روز بهزیستی و تأمین اجتماعی، اظهار داشت: خدمات متنوع و متعددی که در زندگی سنتی، خانواده‌ها عهده‌دار آن بودند در زندگی مدرن و صنعتی به سازمان‌های حمایتی واگذار شده و این سازمان‌ها به یکی از اقتضائات زندگی در دنیای کنونی تبدیل شده‌اند.

وی با اشاره به هزینه‌کرد ۴۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب‌های مختلف از سوی سازمان‌های بهزیستی، تأمین اجتماعی و مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان در سال گذشته، خاطرنشان کرد: برای اثرگذاری این هزینه‌ها باید مسائل این حوزه به صورت برنامه‌ریزی‌شده مدیریت شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین استفاده از ظرفیت خیرین در این حوزه را مورد تأکید قرار داد و گفت: سازمان‌های حمایتی نظیر بهزیستی و تأمین اجتماعی باید به جای ارائه خدمات مستقیم، سیاست‌گذار باشند و خدمات خود را از طریق بخش خصوصی به مخاطبان خود ارائه کنند.

وی استفاده از ابزارها و امکانات الکترونیک در این حوزه را نیز ضروری خواند و گفت: استفاده از امکانات الکترونیک و ثبت سوابق مراجعان به صورت الکترونیکی است فرصت خوبی است که علاوه بر تسهیل در ارائه خدمات، موجب کاهش فساد و رضایت‌مندی مردم نیز می‌شود.

خدابخش همچنین با اشاره به تجربیات روز دنیا در حوزه رفاه و تأمین اجتماعی، اظهار داشت: بهزیستی و تأمین اجتماعی می‌توانند با یک سرمایه‌گذاری اندک در حوزه پیشگیری از مخاطرات، از هزینه‌های گزافی که بعد از وقوع حوادث تحمیل می‌شود جلوگیری کنند.

مدیران کل بهزیستی و تأمین اجتماعی و مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد یک سال گذشته سازمان متبوع خود ارائه کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.