کد خبر : 13041
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 تیر 1397 - 7:32

آغاز چهارمین دوره آموزش فوتبال فرزندان پاکبانان

آغاز چهارمین دوره آموزش فوتبال فرزندان پاکبانان

شهریارنیوز: چهارمین دوره آموزش فوتبال فرزندان پاکبانان توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز به زودی آغاز خواهد شد.

چهارمین دوره آموزش فوتبال فرزندان پاکبانان توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان با بیان اینکه امسال هم همانند سال های گذشته آموزش فوتبال فرزندان پاکبانان توسط سازمان مدیریت پسماند های شهرداری تبریز برگزار می‌شود افزود : این دوره از آموزش فوتبال فرزندان پاکبانان با کیفیت قابل قبول و با استفاده از مربیان متخصص و مجرب و همچنین امکانات ورزشی به صورت رایگان برگزار می شود.

اصغری با اشاره به توجه و رسیدگی به مسائل معیشتی و رفاهی پاکبانان تلاشگر  را از جمله وظایف اصلی مدیران شهری عنوان کرد و گفت :با توجه به حل مسائل و مشکلات پاکبانان در طول سالهای اخیر ، سازمان مدیریت پسماند بیشتر به فکر حل مسائل مسائل رفاهی پاکباناناست .

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند  شهرداری تبریز افزود: با هدف ارتقاء روحیه نشاط علاوه بر برگزاری دوره های آموزش فوتبال برای فرزندان پاکبانان ، در بین این زحمتکشان مسابقات ورزشی در رشته های مختلف و با مناسبت های مختلف در طول سال برای این قشر زحمتکش شهرداری تبریز برگزار می شود .

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.