کد خبر : 13102
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تیر 1397 - 7:35

تکمیل کارشناسی اساسنامه سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز

تکمیل کارشناسی اساسنامه سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز

شهریارنیوز: جلسه هم اندیشی با کارشناسان کمسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز پیرامون اساس نامه سازمان در شرف تاسیس سرمایه گذاری و مشارکت های

image

جلسه هم اندیشی با کارشناسان کمسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز پیرامون اساس نامه سازمان در شرف تاسیس سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری تبریز در این جلسه که در محل جلسات مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی واقع در باغ صائب تبریزی برگزار شد، کارشناسان در تسریع بر تکمیل اساسنامه سازمان تاکید کردند.

در این جلسه دکتر رضا جمالی مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز با اشاره به اهمیت تشکیل سازمان، افزود:مطالعات کارشناسی در بندبند اساسنامه صورت گرفته و نظرات کمسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار به صورت قانونی لحاظ شده است.

وی ادامه داد:نظرات کارشناسان و دقت در تنظیم اساسنامه باعث می شود این سازمان از بدو تاسیس در چارچوب قوی و بدون خلأ قانونی کار خود را آغاز کند.

جمالی خاطر نشان کرد: با در نظر گرفتن دستور شهردار محترم تبریز به دنبال تاسیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی هستیم و معتقدیم کارکرد موفق این مجموعه تاثیر گذار در حوزه درآمد و امور مالی شهرداری و توسعه شهر را خواهد  بود. چرا که نگاه ها در وضعیت کنونی کشور به حوزه سرمایه گذاری است و موفقیت های این مجموعه مستقیما به موفقیت شهر نیز خواهد انجامید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.