کد خبر : 1315
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1393 - 8:59

تفرجگاه عینالی ظرفیت گرانبهای گردشگری و رفاهی تبریز است

تفرجگاه عینالی ظرفیت گرانبهای گردشگری و رفاهی تبریز است

تفرجگاه عینالی ظرفیت گرانبهای گردشگری و رفاهی تبریز است

آی نیوز – شهردار کلانشهر تبریز در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران عون ابن علی گفت: تفرجگاه عینالی ظرفیت و پتانسیل بالقوه و گرانبهای گردشگری، رفاهی و تفریحی کلانشهر تبریز می باشد.

دکتر صادق نجفی در اولین جلسه شورای سازمان توسعه و عمران عون بن علی در سال ۹۳ بر اهمیت منطقه گردشگری و تفرجگاه عینالی تاکید کرد و گفت: منطقه گردشگری عینالی تنفسگاه منطقه شمال شهر و یکی از مناطق مهم گردشگری و تفریحی کلانشهر تبریز می باشد.

شهردار کلانشهر تبریز خاطرنشان کرد: در راستای توسعه عینالی باید نسبت به ایجاد و تقویت زیرساخت‌های جدید تفریحی، گردشگری و اقامتی ، اجرای طرح‌های متنوع و متعدد زیباسازی و نورپردازی و ده‌ها اقدام دیگر در این منطقه اقدام گردد.

عضو شورای سازمان عون ابن علی افزود: توسعه و اقدامات عملی در خصوص ایجاد و تقویت زیرساختهای جدید تفریحی گردشگری و اقامتی در عینالی با همکاری و مشارکت بخش خصوصی در این مجموعه بزرگ طبیعی و تفریحی قابل تحقق می باشد.

شهردار تبریز در عین حال با اشاره به دیگر برنامه‌های در دستور کار شهرداری برای توسعه این ارتفاعات در آینده نزدیک افزود: برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های متنوع فرهنگی، هنری و شاد در طول سال، توسعه و افزایش سطح جنگل‌کاری در ارتفاعات، تقویت زیرساخت‌های خدماتی موجود و تلاش برای درآمدزایی هرچه بیشتر مجموعه از دیگر برنامه‌های مدیریت شهری تبریز برای توسعه این ارتفاعات می‌باشد .

دکتر جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی ، دکتر صادق نجفی شهردار تبریز ، قاسمی رییس اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی ، داوودی مدیرکل اداره کل منابع طبیعی استان و جناب دکتر کریمی استاد دانشگاه، پورمهدی معاون عمرانی استانداری آذربایجانشرقی ، موحدنیا مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری ، تقی پور معاون هماهنگی امور سازمانهای شهرداری تبریز ، وصالی مدیرعامل سازمان در اولین جلسه سازمان توسعه عینالی حضور داشتند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.