کد خبر : 1317
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1393 - 9:22

آمادگی ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات رسانی در عید سعید فطر

آمادگی ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات رسانی در عید سعید فطر

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام کرد:
آمادگی کامل ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات رسانی در عید سعید فطر
آی نیوز –  هر ساله با نزدیک شدن عید سعید فطر شرکت واحد اتوبوسرانی جهت برگزاری با شکوه نماز عید سعید فطر و جابجائی سریع، مناسب و ایمن شهروندان عزیز با تسهیلات ویژه ای به استقبال این عید بزرگ می رود.

به گزارش آی نیوز سیروس تقی زاده مدیر عامل این شرکت در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی عید سعید فطر، ضمن تبریک این عید بزرگ با اعلام این خبر گفت: ناوگان اتوبوسرانی با ظرفیت کامل اعم از ملکی و بخش خصوصی تحت نظارت جهت جابجایی مسافران عزیز حداکثر تلاش و خدمت خود را انجام  خواهند داد .
وی در ادامه تصریح نمود: طبق برنامه ریزی انجام یافته مناطق شش گانه اتوبوسرانی از آغازین ساعات عید سعید فطر از تمامی خطوط شهری و حومه تبریز نسبت به انتقال نمازگزاران عزیز به محدوده مصلای اعظم امام خمینی (ره) اقدام خواهند نمود.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی  در ادامه از سرویس دهی اتوبوسهای پشتیبانی واحد گشت خبر داد و افزود: علاوه بر فعالیت حداکثری اتوبوسهای مناطق، بیش از ۵۰ دستگاه اتوبوس واحد گشت در نقاط مختلف شهری پشتیبانی خدمات عید سعید فطر را به عهده خواهند داشت و در صورت نیاز اتوبوسهای مذکور سریعا”برای ارائه سرویس در پایانه های اتوبوسرانی وارد عمل خواهند شد.
تقی زاده گفت:بعد از اتمام مرحله اول جابجایی مسافرین و نمازگزاران و پس از اتمام مراسم  نماز عید سعید فطر تمامی اتوبوسها در پایانه ها مستقر و مرحله دوم خدمات رسانی را آغاز خواهند نمود.
وی همچنین افزود:سامانه اتوبوسهای تندرو نیز بعد از اتمام مراسم نماز عید سعید فطر نسبت به جابجایی مسافرین از میدان فجر به میدان بسیج و از چهارراه شهید بهشتی به طرف راه آهن اقدام خواهند کرد.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در پایان تصریح نمود : در کنار این خدمات، تمامی مدیران و مسئولین حوزه اجرایی و گشتهای نظارت و بازرسی جهت نظارت بر عملکرد و خدمات ناوگان از ساعات اولیه تا اتمام مراسم در پایانه ها و نقاط مختلف استقرار خواهند یافت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.