کد خبر : 132
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 خرداد 1392 - 11:48

تایید صلاحیت ۴۱۶ ‌کاندیدا برای انتخابات شورای شهر تبریز

تایید صلاحیت ۴۱۶ ‌کاندیدا برای انتخابات شورای شهر تبریز

فرماندار تبریز
تایید صلاحیت ۴۱۶ ‌کاندیدا برای انتخابات شورای شهر تبریز
فرماندار تبریز گفت: ۴۱۶ نامزد انتخابات شواری شهر تبریز تایید صلاحیت شدند.

آی نیوز محمود چمنی از ثبت‌‌نام یک‌هزار و ۱۱ نفر برای انتخابات شهر و روستا در شهرستان تبریز خبر داد‌ و‌ تصریح کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته از این تعداد، منهای ۲۱ نفری که انصراف دادند، ۹۶ نامزد بنا به مستندات قانونی رد‌صلاحیت شدند.

فرماندار تبریز در ادامه افزود: در شهر تبریز ۴۸۸ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان ۱۳ نفر انصراف داده و ۴۱۶ نفر تایید صلاحیت شدند.

وی تاکید کرد: از این میزان همچنین ۵۹ نفر بنا بر عدله موجود رد صلاحیت شدند.

فرماندار تبریز تصریح کرد: این تعداد لیست نهایی تا به امروز دوم خرداد مورد تایید است اما با این وجود به احتمال بسیار اندک ممکن است دوازدهم خرداد جاری لیست تغییر یافته‌ای از سوی هیئت نظارت ارائه شود.

چمنی در زمینه حضور حماسی در انتخابات نیز تاکید کرد: امروز تحلیلگران سیاسی در دنیا بر نحوه گستردگی شرکت مردم در انتخابات نظر دارند و از نظر آنان نظام و حکومتی مستحکم‌ است که تعداد بیشتری از مردم آن کشور در پای صندوق‌های رای بیاییند چرا که این امر نشانه وحدت، استقلال، استحکام و سربلندی نظام است.

وی با اشاره به تحرکات دشمن در خصوص القائات گوناگون همچنین سیاه‌نمایی در اقتصاد و مدیریت کشور گفت: بصیرت و آگاهی مردم باعث خواهد شد تا این توطئه نیز همچون گذشته خنثی شود.

وی گفت: همه باید در انتخابات تسلیم قانون باشند و هرچه قانون گفته است به آن عمل کنند،اگر شبهه‌ای هم ایجاد شد از مسیر قانونی به آن شبهه رسیدگی شود.

چمنی گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه با هوشیاری، آگاهی و بصیرت این حقیقت را به به اثبات خواهند رساند که ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در هر شرایطی پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام از حضور مردم در صف‌های به هم فشرده پای صندوق‌های رأی در هراس هستند، گفت: بزرگ‌ترین جهاد در این روز حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی است./فارس

 

تایید صلاحیت ۴۱۶ ‌کاندیدا

تایید صلاحیت 416 ‌کاندیدا

تایید صلاحیت ۴۱۶ ‌کاندیدا


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.