کد خبر : 1323
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1393 - 3:16

پیشکسوت فوتبال: هواداران تراکتور از اعتماد به خطیبی نگران نباشند

پیشکسوت فوتبال: هواداران تراکتور از اعتماد به خطیبی نگران نباشند

پیشکسوت ماشین سازی تبریز قهرمانی تیم تراکتورسازی در مسابقات جام شهدا را به سرمربی، بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک گفت.

 

مجید اقدم اظهار داشت: همواراه دغدغه ما تیم ماشین سازی تبریز است و از اینکه می بینیم این روزها همت شده است تااز این تیم قدیمی تبریز حمایت شود امیدوارم شده ایم.

اقدم افزود: اعتقاد دارم و قبلا هم گفتم که رسول خطیبی بعد از اینکه از دنیای بازیکنی فوتبال کناره گیری کرد، در وادی مربیگری کاملا موفق ظاهر شد.

وی با اشاره به اینکه رسول خطیبی در ماشین سازی و گسترش فولاد کاملا موفق بوده است : اگر هواداران مانند سرمربیان قبلی تیم تراکتورسازی ، رسول خطیبی را حمایت کنند، خطیبی حتما در تراکتورسازی موفق می شود.

مجید اقدم افزود: کسانی که به خطیبی ایراد می گیرد که زود است مربی تراکتورسازی شود اشتباه می کنند چون این فرد نشان داده است که لیاقت مربیگری در تراکتورسازی را دارد.

وی با اشاره به اینکه افرادی که خرده می گیرد چرا قصاص قبل از جنایت می کنند؟ گفت:اعتقاد دارم باید از این فرد حمایت کنیم چون حمایت از رسول خطیبی حمایت از بازیکنان و مربیان بومی و مظلوم واقع شده سالیان اخیر خطه آذربایجان است.

عضو سابق هئیت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: چرا زمانی که یک فرد از جای دیگر به تبریز می آید تا مربیگری کند بدون اینکه توجهی به کارنامه اش داشته باشیم از او حمایت می کنیم و او را تا عرش اعلی بالا می بریم اما با یک فرد بومی که انگیزه، تعصب و توانایی سرمربیگری تیم تراکتورسازی را دارد اینگونه رفتار می کنیم؟

مدیر گروه صنایع تبریز گونال افزود: ایمان دارم رسول خطیبی در مربیگری به درجات بالایی خواهد رسید و  همانطور که در دوران بازیکنی یکی از افتخارات فوتبال آذربایجان بود در مربیگری نیز قطعا افتخاری برای تبریز و آذربایجان خواهد بود.

اقدم در پایان افزود: وجود و حضور حسین خطیبی، مربی با تجربه و با اخلاق تبریز در کنار رسول خطیبی امتیاز بزرگی برای رسول است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.