کد خبر : 1324
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1393 - 8:22

آذربایجان پر از فوتبالیستهای بااستعداد است که باید کشف شوند

آذربایجان پر از فوتبالیستهای بااستعداد است که باید کشف شوند

بازیکن اسبق تیم ماشین سازی تبریز در رابطه با بازی های تیم تراکتورسازی تبریز در جام چهار جانبه گفت: تراکتورسازی دارای مربی و کادرفنی و بازیکنان جوان و با انگیزه ای است که در این مسابقات پر انرژی و دونده ظاهر شدند که قابل تحسین می باشد.

مهندس عبدالهی در رابطه با مسئولیت رسول خطیبی در تیم تراکتورسازی افزود: رسول خطیبی در تیم بزرگ تراکتورسازی وظیفه سنگینی را به عنوان سرمربیگری بر عهده دارد.
وی گفت: همچنانکه در تیم بزرگ فوتبال ماشین سازی تبریز برادران دکتر دبیری با اعتماد به رسول خطیبی سکان مربیگری را به ایشان سپردند و وی نیز کارنامه تقریباً موفقی را به نمایش گذاشت، هم اکنون باید مسئولین باشگاه تراکتورسازی نیز با اعتماد و ایمان کامل به این مربی جوان راه موفقیت برایش را هموار سازند.
مهندس عبدالهی گفت: بزرگی به توان و اراده انسان هاست نه به سن و سال. رسول خطیبی توان، انگیزه و اراده لازم را در این کار دارد.
 بازیکن و عضو سابق هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز در ادامه اظهار داشت: امیدوارم رسول خطیبی با اخذ موفقیتی این چنین الگوی مناسبی برای مربیان بومی استان بوده باشد. آذربایجان پر از بازیکنان با استعداد و نهفته می باشد که باید با زحمت کشف و بالفعل شوند.
عبدالهی در پایان افزود: بنده این موفقیت را به آقای خطیبی و کادر فنی ایشان و تیم تراکتورسازی و هواداران محبوب اش تبریک عرض می نمایم و آرزوی موفقیت در لیگ امسال و جام باشگاه های آسیا را برایشان دارم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.