کد خبر : 13309
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 4:46

آسفالت ریزی کوی نسیم واقع در خیابان ابوذر آخماقیه

آسفالت ریزی کوی نسیم واقع در خیابان ابوذر آخماقیه

شهریارنیوز: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: بعداز اتمام عملیات جدول گذاری و اصلاح آبروهای کوی نسیم واقع در خیابان ابوذر آخماقیه عملیات آسفالت ریزی این کوی توسط شهرداری منطقه ۷

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: بعداز اتمام عملیات جدول گذاری و اصلاح آبروهای کوی نسیم واقع در خیابان ابوذر آخماقیه عملیات آسفالت ریزی این کوی توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز شروع شده است.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه ۷ با اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات محله ای و مرتفع شدن مشکلات چندین ساله اهالی کوی نسیم واقع در خیابان ابوذر آخماقیه ، عملیات جدول گذاری ، ساماندهی و اصلاح آبروهای آن تمام شده و در حال حاضر عملیات آسفالت ریزی آن  شروع شده است.

وی تصریح کرد: ارایه خدمات محله ای و بهسازی معابر از اولویت های اصلی این شهرداری است که در این خصوص با توجه به مشکلات چندین ساله اهالی کوی نسیم واقع در خیابان ابوذر آخماقیه به دلیل نامناسب بودن آبروها و جداول که باعث تخریب آسفالت و ایجاد یک محیط غیر بهداشتی در محل شده بود ، در ابتدا عملیات جدول گذاری ،ساماندهی و اصلاح آبروها در این کوچه اجرا شد.

شهردار منطقه افزود: طول این کوچه ۱۵۰ متر می باشد که به مساحت ۹۰۰ متر مربع آسفالت ریزی در آن انجام خواهد شد.

فرخی اظهار داشت: ابتدا در عملیات عمرانی آن نسبت به تعویض جداول ، ساماندهی و اصلاح آبروها و همچنین آسفالت ریزی آن اقدام گردید که این امر باعث می شود هدایت آب های سطحی و … به صورت مناسب صورت گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با اتمام این عملیات، شاهد افزایش عمر آسفالت معابر، رفع اختلالات تردد، جمع آوری و هدایت مناسب آب های سطحی ، بهبود کیفی ظاهری معابر در این طرح حاصل شود.

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.