کد خبر : 13315
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 8:17

شهردار تبریز و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دیدار کردند

شهردار تبریز و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دیدار کردند

شهریارنیوز: شهردار کلانشهر تبریز و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با همدیگر دیدار و گفتگو کردند.

image

شهردار کلانشهر تبریز و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با همدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آی نیوز، جمشید تقی زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ظهر امروز با حضور در دفتر شهردار تبریز با مهندس ایرج شهین باهر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار ضمن تاکید هر دو طرف بر تعامل دوجانبه بین شهرداری تبریز و صندوق بازنشستگی کشوری، در زمینه گسترش سرمایه گذاری در بخش های گردشگری، بوم گردی، ساماندهی حاشیه نشینی و بورس کفش تبریز بحث شد.

جمشید تقی زاده در این دیدار تصریح کرد: کلانشهر تبریز به دلیل وجود پتانسیل و ظرفیت های مطلوب در حوزه های مختلف، بهترین موقعیت جغرافیایی برای سرمایه گذاری است که امیدواریم با تعامل دوجانبه اقدامات مناسبی در این کلانشهر صورت گیرد.

وی همچنین ادامه داد: صندوق بازنشستگی کشوری اقدامات ویژه ای از جمله تشکیل دبیرخانه صندوق بازنشستگی کشورهای آسیایی را در دستور کار خود قرار داده که می توان از موقعیت کلانشهر تبریز به واسطه انتخاب این کلانشهر به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام استفاده کرد.

در ادامه این جلسه، مهندس شهین باهر با بیان اینکه تبریز ظرفیت های مهمی برای سرمایه گذاری دارد، اظهار کرد: امروز در حوزه های مختلف، مدیران استانی و شهری بیش از پیش با هماهنگی، امورات استانی را پیش می برند که بدین وسیله هیچ مشکل اساسی در استان به دلیل عدم هماهنگی وجود ندارد که نهایتا این مسئله موجب تسریع در اقدامات می شود.

وی افزود: ظرفیت خوبی در حوزه کفش در حال ایجاد است که در بازار تبریز منطقه ای به وسعت پنج هکتار با کاربری تجاری تملک شده که این منطقه به بورس کفش اختصاص داده می شود.

شهردار تبریز همچنین ادامه داد: سرمایه گذاری در بخش گردشگری به دلیل وجود پروژه هایی همچون پروژه پارک بزرگ آذربایجان، تفرجگاه عینالی، منطقه گردشگری امند و سایر پروژه ها این امکان را برای سرمایه گذاران تسهیل کرده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.