کد خبر : 13317
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 8:53

تشکیل تیم های کارشناسی برای شناسایی ظرفیت‌های سرمایه گذاری کلانشهر تبریز

تشکیل تیم های کارشناسی برای شناسایی ظرفیت‌های سرمایه گذاری کلانشهر تبریز

شهریارنیوز: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تشکیل تیم های مختلف جهت شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری کلانشهر تبریز خبر داد.

image

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تشکیل تیم های مختلف جهت شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری کلانشهر تبریز خبر داد.

جمشید تقی زاده در گفتگو با خبرنگار آی نیوز با اشاره به دیدار خود با شهردار تبریز اظهار کرد: با آقای شهردار در خصوص بسیاری از مواردی که می تواند موجب تعامل فی مابین شهرداری تبریز و صندوق بازنشستگی کشوری باشد، بحث و گفتگو کردیم.

وی با اشاره به جدیت مهندس ایرج شهین باهر برای جذب سرمایه گذاری های کلان در تبریز افزود: در این جلسه، مسائلی همچون بحث گردشگری، ایران گردی، بوم گردی، بورس کفش و نوع سرمایه گذاری هایی که می تواند از سوی صندوق بازنشستگی کشوری در کلانشهر تبریز صورت گیرد، مطرح شد که مقرر شد تیم هایی در بخش های مختلف جهت تکمیل تعاملات فی مابین ایجاد شود که بعد از یک ماه نتیجه این تعامل اعلام می شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه صندوق به عنوان دومین بنگاه اقتصادی کشور مطرح است، ادامه داد: این صندوق می تواند در توسعه تبریز ۲۰۱۸ نقش ویژه ای ایفا کند؛ ظرفیت های زیادی در صندوق بازنشستگی کشوری وجود دارد که اگر شهرداری بستر را برای سرمایه گذاری ایجاد کند، سرفصل جدیدی برای بازنشستگان کشور باز می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود از زندگی یک میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته در کشور خبر داد و گفت: از این تعداد، ۴۸ هزار نفر بازنشسته در آذربایجان شرقی زندگی می کنند که برای کل بازنشستگان کشور مبلغی بالغ بر سه هزار و ۱۰۰ میلیون تومان ماهانه حقوق بازنشستگی پرداخت می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.