کد خبر : 1332
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1393 - 11:06

احتشام حاجی پور: برخی ادارات باعث زحمت و اذیت شهروندان می شود

احتشام حاجی پور: برخی ادارات باعث زحمت و اذیت شهروندان می شود

 

 

 

 عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برخی ادارات با طولانی نمودن مدت زمان اجرای عملیات خود باعث زحمت و اذیت شهروندان می شوند.

 دکتر احتشام حاجی پور گفت: برخی ادارت مانند مخابرات یا آب و فاضلاب برای انتقال سیم تلفن و یا لوله فاضلاب اقدام به حفاری در مسیرهای عبور و مرور مردم در خیابان ها و کوچه ها می کنند اما مدت زمان بسیار طولانی اصلاح و بازسازی معابر محل اجرای عملیات ها باعث اذیت و زحمت شهروندان می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به ضرورت توجه مدیران این ادارات به رضایتمندی شهروندان گفت: مدت زمان اجرای پروژه های شهری ارگانهای مرتبط با مسائل شهر باید تعریف و ضابطه مند باشد و در این رابطه شهرداری تبریز می توان ضوابط معین و مدت زمان مشخصی برای حفاری ها تعیین نماید.

وی با اشاره به توسعه کلانشهر تبریز اظهار کرد: روستاهای اطراف تبریز محلات آینده شهر تبریز هستند و باید بیش از پیش مورد توجه مدیریت شهری تبریز قرار گیرند.

رئیس شورای استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: ضروری است بودجه اختصاص داده شده برای هزینه کردن در این روستاها دو برابر شود تا در آینده مجبور نباشیم ده برابر مبالغی که امروز باید مورد نیاز است هزینه کنیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.