کد خبر : 13325
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1397 - 5:47

نهادینه کردن تولیدِ با کیفیت آسفالت امری ضروری است

نهادینه کردن تولیدِ با کیفیت آسفالت امری ضروری است

شهریارنیوز: معاون فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز در جلسه ی شورای معاونین عمرانی مناطق و سازمان ها ارتقای کیفیت و افزایش عمر آسفالت معابر تبریز و نهادینه کردن این امر

image

معاون فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز در جلسه ی شورای معاونین عمرانی مناطق و سازمان ها ارتقای کیفیت و افزایش عمر آسفالت معابر تبریز و نهادینه کردن این امر را، اساسی ترین هدف شهرداری تبریز در سال جاری عنوان کرد .

به گزارش آی نیوز، محمد حسین اسحقی طی جلسه شورای معاونین که با حضور مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، مدیرعامل سازمان عمران، ‌مدیر کارخانه آسفات و معاونین فنی وعمرانی شهرداری مناطق برگزار شد مواردی از قبیل اولویت های پروژه های عمرانی سال ۹۷ شهرداری تبریز، ارتقاء کیفیت آسفالت معابر، توسعه فضا های ورزشی و پارک های محله ای، توجه به آئین نامه های حفاری ، پیگیری بازدید ها و جلسات هماهنگی مناطق نکاتی را مورد توجه قرار داده و مطرح کرد.

وی گفت: از آنجا که کیفیت آسفالت یکی از دغدغه های مهم شهرداری تبریز است در این راستا برنامه ریزی های فرآیند محوری در مورد عملیات پخش و اجرای آسفالت  از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

وی موضوع آسفالت را موضوع بسیار مهمی دانست و گفت: مقوله آسفالت در دو بخش تولید و پخش و اجرا مطرح می شود که در هر دو بخش نیاز به بازنگری مجدد جهت ارتقای کیفیت تولید و اجرا هستیم.

اسحقی در ادامه با اشاره به فعالیت و برنامه ریزی های اخیری که در خصوص بالا بردن کیفیت آسفالت انجام شده تصریح کرد: این تلاش ها تا حدود زیادی مثمر ثمر واقع شده ولی برای نتیجه مطلوبتر بایستی تلاش و فعالیت خود را مضاعف نماییم تا بتوانیم کیفیت راه ها را با آسفالت ریزی ها و بهسازی های مناسب  بالا ببریم و اگر این کار می خواهد تحقق پیدا کنند این بخش باید با ارائه برنامه ریزی دقیق و تصمیم گیری های کار آمدی و تلاش معاونین در زمینه های مختلف عمرانی همت مضاعف نمایند تا با بالا بردن کیفیت کارها موجب اعتماد سازی وجلب رضایت شهروندان باشند.

وی همچنین از آغاز به کار کارخانه جدید آسفالت شهرداری تبریز با ظرفیت ۱۶۰ تن  در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با شروع فعالیت کارخانه جدید آسفالت شهرداری تبریز که با سوخت گاز فعالیت خواهد شاهد افزایش ظرفیت تولید آسفالت و تسریع عملیات آسفالت ریزی در مناطق مختلف تبریز خواهیم بود.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت روزانه توسط ناظرین و مسئولین آسفالت مناطق در کار لکه گیری و پخش آسفالت گفت: با همه کمبودها خواهش ما این است نظارت کافی و لازم در امر آسفالت و  لکه گیری معابر لحاظ گردد .

اسحقی توسعه زیرساختهای ورزشی را از دیگر سیاست های اصولی شهرداری تبریز در چهار سال اخیر دانست و به افزایش فضاهای عمومی، ورزشی و تفریحی و همچنین پارک های محله ای در مناطق کم برخوردار تاکید کرده و خواستار توجه ویژه معاونین عمرانی بر این پروژه ها بر اساس نیاز مناطق شد.

وی گفت: ایجاد پارک های محله ای و همچنین  فضای شهری دوستدار سالمندان مزایایی نظیر تعاملات اجتماعی با دوستان و سلامت ورزش فردی را برای این عزیزان به همراه خواهد داشت.

در تداوم جلسه هر کدام از معاونین فنی و عمرانی مناطق به ذکر مشکلات در خصوص عملیات اجرای آسفالت  و پروژه های عمرانی مناطق پرداختند و همچنین توضیحاتی را در خصوص پروژه های مهمی  که در حال حاضر در حال اجرا می باشند ارائه کردند.

در ادامه جلسه گزارشی از نحوه ی اجرای پروژه های آسفالت کارگاه امانی و عمرانی مناطق  و همچنین تجهیزات موجود آنها  توسط سرگروه تخصصی آسفالت شهرداری تبریز ارائه گردید .

همچنین مهندس نجف زاده رئیس اداره تاسیسات شهری و حفاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز  توضیحاتی در خصوص اطلاعات فنی و آیین نامه ها به حاضرین ارائه نمود وخواستار نظارت دقیق تر بر نحوه ی اجرای نوار حفاری، کمپکت و همچنین اخذ آزمایشات از شرکت های حفار بر اساس مقررات جاری از معاونین عمرانی مناطق شد.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.