کد خبر : 13329
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1397 - 7:41

تقدیر کاروان خادمان آستان قدس رضوی از شهردار تبریز/ ورود کاروان خادمان رضوی به تبریز تنها مختص به ایام دهه کرامت نباشد

تقدیر کاروان خادمان آستان قدس رضوی از شهردار تبریز/ ورود کاروان خادمان رضوی به تبریز تنها مختص به ایام دهه کرامت نباشد

شهریارنیوز: کاروان خادمان آستان قدس رضوی از شهردار تبریز تقدیر و قدردانی کرد.

image

کاروان خادمان آستان قدس رضوی از شهردار تبریز تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش آی نیوز، مهندس ایرج شهین باهر ظهر امروز در دیدار با کاروان خادمان آستان قدس رضوی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی مطلوبی در سال های اخیر توسط آستان قدس رضوی صورت گرفته، اظهار کرد: با حضور خادمان آستان در آذربایجان، جای جای استان به عطر امام رضا(ع) معطر شده و دل همه مردم آذربایجان را به سمت آن حرم مطهر به پرواز درآورده است.

وی افزود: تبریزی ها حداقل سالی یک بار به زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) می روند چرا که جایگاه این امام غریب در بین مردم ولایی آذربایجان، جایگاه ویژه است.

شهردار تبریز در ادامه با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام تصریح کرد: این گونه حرکات فرهنگی، موجب زنده نگه داشتن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی می شود که یقینا این موضوع تأثیرات مثبتی در جامعه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه خادمان آستان قدس رضوی فرهنگ امام رضایی را در جامعه بسط و توسعه می دهند، ادامه داد: امیدواریم این گونه برنامه های فرهنگی تنها مختص به دهه کرامت نبوده و در دیگر ایام نیز پذیرای خادمان آستان قدس رضوی باشیم. البته بنده نیز در آغاز فعالیت های کاروان خادمان آستان قدس رضوی دستور همکاری به تمامی مدیران شهری را ابلاغ کرده بودم.

در ادامه این دیدار، علی رضازاده مسئول کاروان خادمان آستان قدس رضوی با بیان اینکه این برنامه از سال ۸۶ برنامه ریزی شده و امسال وارد دومین دهه فعالیت خود می شویم، اظهار کرد: این برنامه در یک هزار و ۵۰۰ نقطه کشور و ۱۵ کشور خارجی اعم از سوریه، عراق، ترکیه، پاکستان، هلند و … برگزار می شود که بیش از ۸۰ کاروان به شهرها، روستاها و کشورهای مختلف اعزام شده است.

وی افزود: ۳۰۰ نفر از خادمان آستان قدس رضوی میزبان نیروهای تشکلی در استان ها هستند که در این ایام بیش از ۹ هزار عملیات فرهنگی صورت گرفته است.

رضازاده در ادامه با بیان اینکه این کاروان ها با هیچ گونه بودجه دولتی و یا بودجه آستان قدس رضوی به استان ها اعزام می شوند، ادامه داد: تمام هزینه های این کاروان توسط تشکلات مردمی صورت گرفته که این کاروان در آذربایجان شرقی به ۶۲ شهر، بخش و شهرستان و ۳۰ روستا اعزام شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.