کد خبر : 13336
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1397 - 11:46

نجات سه شهروند گرفتار در آتش کارگاه کفاشی توسط آتش نشانان تبریزی

نجات سه شهروند گرفتار در آتش کارگاه کفاشی توسط آتش نشانان تبریزی

شهریارنیوز: با واکنش سریع آتش نشانان، سه شهروند از میان آتش و دود کارگاه کفاشی ،جان سالم به در بردند.

با واکنش سریع آتش نشانان، سه شهروند از میان آتش و دود کارگاه کفاشی ،جان سالم به در بردند.

به گزارش آی نیوز، بعد از ظهر امروز با اعلام وقوع آتش سوزی در کارگاه کفاشی واقع در پل قاری، آتش نشانان ایستگاه شماره ۶ و ۱ جهت اطفاء حریق عازم محل حادثه شدند.

 مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره بیان داشت؛ آتش نشانان با حضور سریع در محل حادثه شاهد زبانه کشیدن شعله آتش از کارگاهی واقع در زیرزمین ساختمانی شدند که سه نفر از افراد کارگاه نیز به دلیل وجود شعله های وسیع ، قادر به خارج شدن از کارگاه نبودند.

وی با اشاره به زمان طلایی امدادی برای نجات محبوس شدگان افزود: آتش نشانان بلافاصله با استفاده تجهیزات انفرادی و دستگاه های تنفسی به داخل نفوذ و قبل از اطفاء حریق، از میان شعله های حریق عبور کرده و به هر سه نفر که در انتهای کارگاه پناه گرفته بودند، دسترسی پیدا کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود؛ آتش نشانان هر سه نفر را که به دلیل شدت حرارت، دچار سوختگی و دودزدگی شده بودند،سریعا به بیرون منتقل و از مرگ حتمی نجات دادند.

وی  افزود؛در این حادثه نیز یکی از آتش نشانان نیز دچار دود زدگی شده بود که وی نیز به همراه سایر مصدومین حادثه از جمله ۳ نفر نجات یافته توسط آتش نشانان و ۲ مصدوم دیگر از افراد کارگاه، همگی در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شدند.

طالب نژاد از تمامی مسئولین کارگاهی درخواست کرد؛ رعایت اصول ایمنی در حین کار را رعایت کرده و از نگهداری مایعات قابل اشتعال در کنار لوازم گرمایی با شعله باز و  موارد مشابه  که می توانند موجب بروز آتش سوزی گردد،خودد داری نمایند.

image

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.