کد خبر : 1334
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1393 - 11:09

امیرحقیان: ادارات مختلف برای شهروندان تبریزی کاری انجام نمی دهند

امیرحقیان: ادارات مختلف برای شهروندان تبریزی کاری انجام نمی دهند

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: دستگاه‌ها و ادارات مختلف با مصونیت کامل کنار نشسته‌اند و کاری برای شهروندان انجام نمی دهند، باید از این سازمان‌ها پرسید واقعا برای شهروندان ما چکار می‌کنند؟

داود امیرحقیان در جلسه شورای شهر تبریز گفت: عاجزانه از تمام اعضای شورای شهر درخواست می‌کنم از این شورای شهرداری بودن خارج شوند چراکه مشکل مردم ما شهرداری نیست و عملکرد بد و ضعیف سایر ادارات بر رضایتمندی شهروندان تاثیر زیادی گذارده است.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز افزود: باید از قالب شورای شهرداری خارج شده و تبدیل به شورای شهر شویم و چون هنوز در همین قالب گیر افتاده‌ایم نمی‌توانیم پاسخ مناسبی به شهروندان دهیم.

وی ضمن پیشنهاد جلسه مشترک اعضای شورای شهر و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: حالا که زمان تعطیلات تابستانی مجلس فرا رسیده و همه نماینده‌ها در حوزه‌های خود حضور دارند بهتر است یک جلسه مشترک با هم تشکیل دهیم.

این عضو شورای شهر تبریز یادآور شد: در این جلسه باید مباحث و مشکلاتی مثل بهداشت، صنعت آموزش عالی، گردشگری و زیست محیطی موجود در استان مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: باید در این جلسه دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشته باشند و در حال حاضر همه تا بحث انتقاد می‌شود روی شهرداری زوم می‌کنند در حالی که هم‌اکنون در شهرداری به دلیل کم‌کاری سازمان‌های دیگر ما با انجام وظایف آن‌ها به نوعی موازی‌کاری انجام می‌دهیم.

امیرحقیان با اشاره به نزدیکی موعد هفته نکوداشت تبریز اظهار کرد: اگر این هفته به خوبی برگزار نشود فردا همه ما در معرض اتهام قرار می‌گیریم در این خصوص درخواست دارم شهرداری در خصوص برگزایر این هفته گزارشی به شورای شهر ارائه کند تا ما بدانیم چه اقداماتی در این زمینه انجام خواهد شد.

این عضو کمیسیون عمران شورای شهر تبریز گفت: اداره کار خود را در حوزه ایجاد اشتغال کنار کشیده در حالی که هم‌اکنون در دفتر هر کدام از ما اعضای شورای شهر بیش از ۳۰۰ نامه برای درخواست اشتغال انباشته شده است.

امیر حقیان در پایان اظهار داشت: وضعیت نامناسب پخت و ارائه نان در شهر در شان مردم تبریز نیست بخصوص در این فصل که گردشگران نیز در شهر میهمان هستند باید به این قضیه توجه شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.