کد خبر : 1336
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1393 - 11:14

بهزوز خاماچی: تبریز در تابستان بهترین آب هوا را دارد

بهزوز خاماچی:  تبریز در تابستان بهترین آب هوا را دارد

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: همزمان با آغاز دور دوم سفر های تابستانی و سرازیر شدن خیل گردشگران به تبریز توجه به حل مسائل مربوط به گردشگران ضروری می نماید.

استاد بهروز خاماچی اظهار داشت: با توجه به حضور تعداد زیاد گردشگر در تبریز در اکثر هتل های شهر تبریز جای خالی برای اسکان گردشگران وجود ندارد و حتی دیده می شود که گردشگران به دلیل عدم وجود مکان استراحت و گذران شب زودتر شهر را ترک می کنند.
خاماچی با تاکید بر اینکه خوشبختانه امسال میهمانان و مسافران زیادی از داخل و خارج کشور وارد تبریز شده اند گفت: هتل های شهر تا یک ماه آینده و حتی تا اواخر مهر ماه رزرو شده اند و جای خالی نمی توان در آنها پیدا کرد در حال حاضر این یکی از مشکلات گردشگران به حساب می آید.
وی با اشاره به تلاشهای شهرداری تبریز در راستای شناساندن ظرفیت های گردشگری تبریز گفت: مسافران و گردشگران زیادی به تبریز بخصوص منطقه ائل گلی می آیند و این مسئله نشانگر این است که شهرداری تبریز در خصوص بحث گردشگری خوب جلو رفته است.
وی با تاکید بر ضرورت ایجاد هتل ها و محل های اسکان گردشگران در تبریز گفت: شهرداری تبریز می تواند با بهره گیری از توان بخش خصوصی به ایجاد هتل آپارتمانها و محل های اسکان گردشگران اقدام کند.
خاماچی با تاکید بر اینکه تبریز در حال حاضر بهترین آب هوا را دارد که متاسفانه در اخبار صدا و سیما و مطبوعات توجهی به این مسئله نمی شود گفت: این درحالی است که در صورت اطلاع رسانی درست از این مسئله شاهد افزایش تعداد گردشگران تابستانی به تبریز خواهیم بود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات هندبال جوانان آسیا در تبریز گفت: در بخش اخبار ورزشی اخبار پیش و پا افتاده و فاقد ارزش گفته می شود ولی در مورد این مسابقه مهم و بین المللی یک کلمه نیز خبررسانی نمی شود.
وی با اشاره به نیاز بالای تبریز به فضای سبز و گل و گیاه گفت: چه اشکالی دارد که به جای وارد نمودن گل و گیاه مورد نیاز تبریز از سایر جاها با کمک گرفتن از سرمایه گذاران و توان شهرداری تبریز در شهر خودمان گل و گیاه به صورت صنعتی تولید شود تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار به نوعی محل درآمد جدیدی نیز به شهر و شهرداری ایجاد شود.
وی در پایان پیشنهاد داد: استفاده از گل ها و گیاهان چند ساله در گل کاری های سطح شهر که پایدارتر بوده و چند سال عمر می کنند طبعا هزینه کمتری نیز به شهرداری تبریز تحمیل می کنند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.