کد خبر : 1338
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1393 - 11:17

رئیس شورای شهر تبریز:جنایات رژیم صهیونیستی در غزه محکوم است

رئیس شورای شهر تبریز:جنایات رژیم صهیونیستی در غزه محکوم است

آی نیوز – رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: جنایت های ضد بشری رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و غزه محکوم است.

 دکتر شهرام دبیری اسکویی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: راه پیمایی پرشکوه مردم تبریز در روز جهانی قدس نشان داد که مردم انقلابی این شهر همواره در کنار مسلمانان مظلوم فلسطین قرار دارند و ما نیز همراه با مردم با ملت مسلمان فلسطین و مردم مظلوم غزه اعلام همبستگی می کنیم.
وی با انتقاد از سکوت رسانه های خبری دنیا در برابر جنایات صهیونیست ها اظهار داشت: مسئله جنایات رژیم صهیونیستی در غزه آنقدر حاد شده است که رسانه های خارجی هم که در این مورد همواره سکوت می کنند صدایشان در آمده است.
وی با اشاره به سالروز صدور فرمان مشروطیت و نقش مهم و تاثیرگذار مردم تبریز و آذربایجان در مشروطه اظهار داشت: تبریز و تبریزیان که روزی روزگاری در انقلاب مشروطه پیشرو بودند همواره خدمات ارزنده ای به کشور انجام داده اند.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: خوشبختانه شهرداری کلانشهر تبریز که میراث دار اولین بلدیه کشور نیز می باشد در برگزاری مراسم روز مشروطه در تبریز پیشقدم شده است.
دبیری در پایان با اشاره به سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: روز جمعه مصادف با سالروز شهرادت خبرنگار شهید صارمی و روز خبرنگار را است که این روز را به تمامی خبرنگاران تبریک می گوییم و  تلاش خواهیم کرد تا این عزیزان را حمایت کنیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.