کد خبر : 1339
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1393 - 11:29

صادق نجفی: رضایت شهروندان همواره سر لوحه مدیران شهری است

صادق نجفی: رضایت شهروندان همواره سر لوحه مدیران شهری است

 شهردارتبریز گفت: هم و غم مدیران شهرداری تبریز رضایتمندی و فراهم نمودن زمینه های مشارکت شهروندان در بخشهای مختلف شهری است.

دکتر صادق نجفی در جمع شورای معاونین  شهرداری تبریز با تقدیر و تشکر از اقدامات ویژه مدیران شهری جهت تسریع در انجام عملیات عمرانی اظهار داشت: شهروندان تبریزی در گوشه و کنار شهر تبریز شاهد انجام پروژه های عمرانی بزرگی هستند که با پیگیری جدی مسئولین و مدیران شهری با سرعت و دقت لازم در حال گذراندن مراحل مختلف ساخت و ساز می باشند.

شهردار تبریز با تاکید بر این که خروجی تمامی کارها بایستی رضایتمندی شهروندان را باعث شود،خاطر نشان کرد: چند شیفته شدن پروژه های در دست اقدام و فعال سازی پروژه های بزرگی که اکنون شهر تبریز را به یک گارگاه پویا و فعال سازندگی بدل کرده است،همه و همه در گرو رضایتمندی شهروندان صورت می گیرد و از این رو مدیران و معاونین همواره بایستی بر این اصل مهم واساسی توجه اشته باشد.

شهردار تبریز ادامه داد:شهر بدون مشارکت جدی شهروندان و همکاری آنها به آبادانی و توسعه پایدار منتج نخواهد شد و مدیریت شهری در صدد آن است موقعیتی را فراهم آورد که شهروندان در اداره شهر یاریگر خادمین خود باشند.

وی با اشاره به فصل پر رونق گردشگری در شهر تبریز با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات بهتر به میهمانان شهر تبریز،گفت: در این روزها بایستی بیشتر از گذشته  قدردان مجموعه خدمات شهری شهردار یتبریز باشیم چرا که تلاش و کوشش این عزیزان باعث شده است شهر تبریز علاوه بر تمامی ظرفیتهای گردشگری خود بعنوان یکی از پاکترین و تمیزترین شهرهای کشور شهره عام و خاص شود. 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.