کد خبر : 13428
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1397 - 2:37

سبزپوشان تبریز به تک امتیاز بازی خانگی قناعت کردند

سبزپوشان تبریز به تک امتیاز بازی خانگی قناعت کردند

تیم سبزپوش گسترش فولاد تبریز که مقدمات اولیه تغییر نام آن به ماشین سازی فراهم شده است در اولین گام خود در لیگ برتر به تک امتیاز خانگی بسنده کرد.

آی نیوز: تیم سبزپوش گسترش فولاد تبریز که مقدمات اولیه تغییر نام آن به ماشین سازی فراهم شده است در اولین گام خود در لیگ برتر به تک امتیاز خانگی بسنده کرد.

بازی گسترش فولاد و استقلال خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

 دو تیم گسترش فولاد و استقلال خوزستان که خیلی دیر تشکیل شدند و خود را برای مسابقات لیگ برتر هجدهم آماده کردند، در شرایطی به مصاف هم رفتند که مشخص بود بازی زیبایی میان شان شکل نمی گیرد. با این حال گسترش فولاد می توانست پیروزی را از آن خود کند و با گل محسن یوسفی نیز تا دقایق پایانی پیش افتاد اما در دقایق پایانی گل تساوی را خورد تا هردو تیم به یک امتیاز بسنده کنند.

جمعه ۵ مرداد ماه ۹۷/ هفته اول لیگ برتر / ساعت ۲۰   ورزشگاه یادگار امام تبریز  تماشاگر: حدود ۵۰۰ نفر

داور: علی صفایی  کمک ها: علی دودانگه و عسگر محمدی  داور چهارم: امیرعرب براقی  ناظر: ابراهیم میرزابیگی

گسترش فولاد تبریز:

فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مصطفی سالاری، سید احمد مهدی‌زاده، عزیز معبودی، توحید غلامی، اسماعیل فرهادی، حسین ابرقویی(۴۶- علیرضا ارجمندیان)، محسن یوسفی(۸۰- فرید بهزادی کریمی)، رضا خالقی فر(۷۵- عرفان افراز) و پیمان بابایی   سرمربی: فیروز کریمی

استقلال خوزستان:

حسین پورحمیدی، مصطفی کیانی، احمد آل‌نعمه، سعید زارع(۴۶- ایوب کلانتری)، وحید حمدی‌نژاد، مهرداد پورابوالقاسم، ناصر قلاوند(۲۸- رضا نعمانی) ، وحید نامداری(۷۵- وحید خشتان)، میثم کریمی، محمد شیریفی و رضا درویشی  سرمربی: داریوش یزدی

 

اخطار:میثم کریمی(۲۰) احمد آل نعمه(۴۷) از استقلال خوزستان

شرح گل ها:گل اول گسترش فولاد(محسن یوسفی): در دقیقه ۱۲ مسابقه محسن یوسفی پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان صاحب توپ شد و با ضربه ای دیدنی از راه دور توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد تا تیمش را پیش بیندازد.

شرح گل :گل اول استقلال خوزستان(وحید خشتان): در دقیقه ۸۵ ارسال ایوب کلانتری روی دروازه گسترش فولاد با ضربه سر خالقی فر همراه شد که دخسوس ناقص دفع کرد. در ادامه وحید خشتان از راه رسید و توپ را وارد دروازه کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.