کد خبر : 1346
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 - 9:53

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: ۲۰۰ تیم دانش آموزی در تبریز رقابت می کنند

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: ۲۰۰ تیم دانش آموزی در تبریز رقابت می کنند

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: ۲۰۰ تیم دانش آموزی در سی و یکمین دوره مسابقات دانش آموزی در تبریز رقابت می کنند.

جعفر پاشایی افزود: این مسابقات دربین دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه با حضور دو هزار و ۴۰۰ دانش آموز و مربی از ۱۵ مرداد ماه جاری تا آخر این ماه در سالن ژیمنازیوم دانشگاه تبریز برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری مسابقات را ترغیب دانش آموزان به شرکت در فعالیت های ورزشی، ترویج اخلاق پهلوانی، توسعه مهارت های ورزشی، تقویت زیرساخت های ورزش قهرمانی و کمک به رشد کانون های ورزشی مدارس عنوان کرد و گفت: فوتبال، فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال و ژیمناستیک رشته های ورزشی این دوره از مسابقات هستند.

پاشایی همچنین با اشاره به پروژه مهر برای آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید خاطر نشان کرد: بر اساس این طرح در ۳۹ منطقه و ناحیه آموزشی استان کلاس ها از اول مهر با حضور معلم و ارایه برنامه درسی به دانش آموزان بطور رسمی شروع می شود.

وی از تشکیل کمیته ساماندهی، تعمیر و تجهیز، اطلاع رسانی، تعیین صلاحیت و نظارت خبر داد و افزود: نقل و انتقال نیروی انسانی و ساماندهی ۴۷ هزار نیروی آموزشی در تمام مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان بموقع انجام شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان از ثبت نام ۸۰ درصد دانش آموزان در مدارس خبر داد و گفت: ۵۳۱ هزار دانش آموز تاکنون ثبت نام کرده اند و توزیع بموقع تمام کتب درسی از برنامه های جدی سازمان است.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی نیز از افتتاح پروژه های مهم عمرانی در استان خبر داد و گفت: تا شروع سال تحصیلی جدید ۳۹ مدرسه با ۲۴۵ کلاس درسی تحویل آموزش و پرورش می شود.

محمدرضا عیدی افزود: ۷۵ پروژه با ۵۶۲ کلاس درس و ۵۲ پروژه خیران با ۴۰۰ کلاس درس در استان در دست اجراست.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.