کد خبر : 1348
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 - 9:56

هزینه ۴۵۰ میلیارد ریالی سالانه برای ارائه خدمات شهری در تبریز

هزینه ۴۵۰ میلیارد ریالی سالانه برای ارائه خدمات شهری در تبریز

محدث عنوان کرد:
هزینه ۴۵۰ میلیارد ریالی سالانه برای ارائه خدمات شهری در تبریز

 نایب رئیس شورای اسلامی تبریز از هزینه سالانه ۴۵۰ میلیارد ریال برای ارائه خدمات شهری خبر داد.

سعید محدث قبل از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه شهرداری تبریز توانسته گام مناسبی در راستای ارائه خدمات شهری و همچنین تنظیف و پاکسازی فضای شهری بردارد که البته این امر در سایه تلاش رسانه ها و همچنین توجه ویژه شهروندان بوده است.

وی با بیان اینکه روزانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال صرف خدمات شهری می شود، گفت: در صورتی که مردم شهر توجه ویژه ای به رعایت نظافت و بهداشت در سطح خیابان های شهر داشته باشند در این صورت شاهد پایین آمدن این مبلغ و به کار بستن آن در پروژه های ضروری در شهر خواهیم بود.

محدث ادامه داد: با اندکی آموزش و فرهنگ سازی در بین همشهریان می توان این مبلغ را به حداقل رساند و آن را صرف زیبایی و توسعه شهر کرد.

وی افزود: هم اکنون نیز با افزایش تعداد گردشگران در کلانشهر تبریز باید شاهد افزایش نظافت و تمیزی در سطح شهر باشیم تا گردشگران و مهمانان و مسافران تابستانی با خاطره ای دلنشین این شهر را ترک کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به لزوم فرهنگ سازی برای طرح تفکیک زباله  از مبدا زباله در تبریز گفت: سال ها است که می خواهیم این طرح را در سطح شهر اجرایی کنیم اما تا زمانی که فرهنگ سازی مناسبی در این خصوص صورت نگیرد نمی توان شاهد اجرایی شدن این طرح بود اما در صورت زمینه سازی های فرهنگی و اجتماعی، بی شک شاهد حضور خلاق و پویای شهروندان در کاهش تولید زباله و تفکیک از مبداً خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.