کد خبر : 13490
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1397 - 8:19

بازدید شهردار تبریز از مرکز دفن فنی مهندسی زباله/ مرکز دفن زباله تبریز توسعه می یابد

بازدید شهردار تبریز از مرکز دفن فنی مهندسی زباله/ مرکز دفن زباله تبریز توسعه می یابد

شهریارنیوز: شهردار تبریز به همراه رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تبریز از مرکز دفن فنی مهندسی زباله این کلانشهر بازدید کرد.

image

شهردار تبریز به همراه رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تبریز از مرکز دفن فنی مهندسی زباله این کلانشهر بازدید کرد.

به گزارش آی نیوز، مهندس ایرج شهین باهر ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز دفن فنی مهندسی زباله کلانشهر تبریز با بیان اینکه بحث مدیریت پسماند یکی از قدیمی ترین وظایف شهرداری تبریز است، اظهار کرد: باید در بحث مدیریت پسماند شهری، مدیریت خوبی صورت گیرد تا کلانشهر تبریز در آینده دچار تبعات زیست محیطی نشود.

وی با بیان اینکه مشکلات زیست محیطی زیادی در اثر دفع زباله، گریبان گیر بسیاری از شهرهای کشور شده است، ادامه داد: خوشبختانه در کلانشهر تبریز قبل از اینکه مشکلی برای سلامتی مردم پیش آید، مرکز دفن مهندسی بهداشتی زباله و همچنین مرکز تصفیه خانه شیرابه، از قبل افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته و امروز نیز نیاز به توسعه دارد که در آینده نزدیک سلول های دفن زباله افزایش می یابد.

شهردار تبریز با بیان اینکه باید روش های تفکیک زباله را تغییر دهیم، اظهار کرد: زباله به عنوان طلای کثیف نامیده می شود و امروز ما باید از زباله که جزو سرمایه های ملی است استفاده کافی ببریم و موادی که قابل برگشت به چرخه طبیعت هستند، بازگردانیم.

وی در ادامه به دفن اصولی و تصفیه شیرابه در مرکز فنی مهندسی پسماند شهری کلانشهر تبریز اشاره کرد و گفت: به واسطه تصفیه خانه شیرابه زباله در این مرکز، می توان آب مورد نظر برای آبیاری فضای سبز را تأمین کنیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.