کد خبر : 13493
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مرداد 1397 - 3:48

آموزش ۲۸۰ هزار نفر ساعت در واحد تحقیق و توسعه معاونت فنی و عمرانی

آموزش ۲۸۰ هزار نفر ساعت در واحد تحقیق و توسعه معاونت فنی و عمرانی

شهریارنیوز: معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه آموزش کارکنان یک موضوع لازم و ضروری است، افزود، برای ایجاد انعطاف با تغییرات محیطی و ارائه خدمات مطلوب،

image

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه آموزش کارکنان یک موضوع لازم و ضروری است، افزود، برای ایجاد انعطاف با تغییرات محیطی و ارائه خدمات مطلوب، کارکنان باید بصورت مستمر آموزش ببینند.

به گزارش آی نیوز، محمدحسین اسحقی اظهار داشت: برای به ثمر رساندن اهداف سازمانی نیازمند برنامه آینده نگر، هدفمند و همه جانبه هستیم.

وی گفت: شهرداری تبریز برای دستیابی به این اهداف برنامه های متنوعی را در حوزه آموزش توسعه و تحقیق، ملاک کار خود قرار داده است ، که در سازمانها و معاونت های تابعه در حال پیگیری و اجراست.

وی موفقیت هر فعالیتی را منوط به بررسی و برنامه ریزی برای تمامی ابعاد، جوانب و قسمت های مختلف آن فعالیت دانست و افزود، برای دستیابی به این اهداف شناسائی مشکل وآموزش و درخواست شناسائی مشکلات توسط کارشناسان و مهندسین، نقطه ی اشتراکی خواهد بود که همه را درجهت رفع آن همسو خواهد کرد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به اینکه در بخش های مختلف شهرداری تبریز آموزش های لازم با برگزاری دوره ها و سمینارها به کارکنان داده می شود، افزود، در واحد تحقیق و توسعه معاونت عمرانی در ۶ ماه گذشته ۲۸۰ هزار نفر ساعت آموزش داده شده است.

گفتنی است؛ در این راستا معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز با تدوین برنامه عملیاتی تحقیق و توسعه خود در راستای ایجاد درک مشترک و توسعه و پیشبرد اهداف آموزشی در جوامع مهندسی و همکاران در سازمانهای تخصصی و معاونت های مربوطه ونهایتا ایجاد شرایط زندگی با ضریب ایمنی بالاتر و بهتر برای جامعه فراهم آورده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.