کد خبر : 1351
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 - 10:06

پاشازاده: ترجیح دادم در شهرداری تبریز بمانم تا اینکه به استقلال بروم

پاشازاده: ترجیح دادم در شهرداری تبریز بمانم تا اینکه به استقلال بروم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: من از باشگاه استقلال پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم در شهرداری تبریز بمانم.

مهدی پاشازاده ، در خصوص سرمربی‌گری تیم فوتبال شهرداری تبریز در لیگ دسته اول اظهار داشت: شرایط در لیگ دسته اول بسیار سخت است مخصوصا امسال که این لیگ لول دیگری دارد و نسبت به سال‌های گذشته سخت‌تر شده است بسیاری از بازیکنانی که در لیگ برتر بیرون مانده‌اند به لیگ دسته اول سرازیر شده‌اند و تعداد تیم‌ها هم کاهش پیدا کرده است. بازیکنان جوان بیشتر شده‌اند و این موارد باعث می‌شود که لیگ دشوارتر شود.
وی ادامه داد: امیدوارم اگر قانونی در خصوص استفاده از ۱۸ بازیکن بزرگسال گذاشته می‌شود تا تیم‌ها مجبور می‌شوند از بازیکنان جوان استفاده کنند نظارتی هم بر شرایط میزبانی وجود داشته باشد چراکه لیگ یک پایه لیگ برتر و تیم ملی است و نظارت بیشتر فدراسیون را طلب می‌کند. امکانات بیشتری باید دراین لیگ وجود داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در مورد اینکه اکثر تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول شرایطشان مشخص نیست و آیا این موضوع لطمه‌ای به این لیگ وارد نمی‌کند گفت: این بی‌نظمی‌ها بیشتری ضربه را به فوتبال ما می‌زند شما راه‌آهن را ببینید تا آخرین لحظه شرایطش مشخص نیست در فوتبال اروپا زمانی برای این مسائل گذاشته می‌شود. یک ماه قبل از بازی‌ها هیات مدیره باشگاه‌ها مشخص می‌شود و خیلی زود شرایط خود را برای  حضور در لیگ آماده می‌کند آدم‌ ها همان آدم‌ها هستند فرقی با بازیکنان ما نمی‌کنند اما اینگونه برنامه‌ریزی تاثیرگذار است. لیگ دسته اول شرایطش این گونه است و لیگ‌های پایین‌تر که شرایط بدتری دارند. امیدوارم که نظارت بهتر و دقیق‌تری به این مسئله داشته باشند.
پاشازاده در مورد اینکه علت عدم حضورش در کادر فنی استقلال چه چیزی بوده گفت: به هر حال قلعه‌نویی و باشگاه استقلال نسبت به حضورم در جمع آبی‌پوشان نظر داشتم اما من به خاطر یکسری مسائل تصمیم گرفتم در شهرداری تبریز بمانم.
وی در مورد اینکه آیا اختلافی با اعضای کادر فنی داشته تاکید کرد: من با کسی اختلافی نداشتم شاید روش کاری ما فرق می‌کرد اما اختلافی با کسی نداشتم.
بازیکن سابق آبی‌پوشان در خصوص اختلافی که بین امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام به وجود آمده تاکید کرد: من در جریان این مسئله نیستم اما در مجموع معتقدم که چنین مسائلی به هیچ عنوان به نفع فوتبال نیست این اتفاقات باعث می‌شود که فوتبال ما ضربه بخورد و کاملا موارد را رد می‌کنم.
پاشازاده در خصوص هدف شهرداری تبریز در لیگ دسته اول تصریح کرد: تاکنون این اتفاق نیفتاده است تیمی که به تازگی از لیگ دسته دو به لیگ دسته اول صعود کرده بتواند راهی لیگ برتر شود اما ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم و هدفمان صعود به لیگ برتر است با این تیم در لیگ دسته دو کار کردم شرایط مالی متوسطی دارد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.