کد خبر : 1353
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 - 19:20

اسپانسر جا زد/ تراکتوری ها یک روز “همراه اول” استفاده نکنند

اسپانسر جا زد/ تراکتوری ها یک روز “همراه اول” استفاده نکنند

نامه یک هوادار: چرا باید همراه اول با خلف وعده از اسپانسری تیم تراکتورسازی منصرف شود و وقت و فرصت را از مدیران این تیم برای پیدا کردن اسپانسر بگیرد.

 

یکی از هواداران تراکتورسازی طی ارسال ایمیلی خواستار تنبیه یک روزه همراه اول از سوی هواداران تراکتورسازی شده است.

این هوادار در ایمیل خود آورده است: بنا به گفته مدیرعامل باشگاه تراکتور همراه اول که قبل توافقاتی برای اسپانسری تیم تراکتورسازی داشته است بعد از چند مدت پیچاندن مدیرعامل باشگاه بالاخره از اسپانسری تراکتور منصرف شد.

البته به زور نمی توان شرکتی را به اسپانسری تیم تراکتورسازی و یاهر تیم دیگری مجبور کرد و این امر باید به تشخیص مدیران آن مجموعه باشد.

اما با توجه به اینکه طرفداران تراکتورسازی تبریز با استفاده از شماره تلفن های همراه اول روزانه، ماهانه و سالانه میلیاردها تومان درآمد و سود به این شرکت گسیل می دارند پیشنهاد می کنم برای اینکه به همراه اول نشان دهیم که در عدم قبول اسپانسری تراکتورسازی و سوزاندن وقت این تیم برای انتخاب اسپانسر دیگر اشتباه کرده است یک روز استفاده از همراه اول برای ارتباط با دیگران را تعطیل کنیم. با این کار هیچ اتفاقی نمی افتد و تنها به همراه اول اعلام می کنیم که میلیون ها طرفدار تراکتورسازی فرصت مغتنمی برای تبلیغ و همکاری این شرکت عظیم با باشگاه تراکتورسازی می باشد.

با این کار می توانیم به مدیران همراه اول یادآور شویم که تادیر نشده به فکر تغییر تصمیم خود در اسپانسری تیم تراکتور بنمایند.

این فقط یک پیشنهاد بود و امیدوارم هواداران بتوانند با اعمال فشار مدنی به این غول مخابراتی باعث شوند تا اسپانسر تیم محبوبمان گردند

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.