کد خبر : 13556
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 3:43

طی جلسه مشترک نحوه ی ساماندهی مزار شهداء آرامستان بقائیه (مارالان) بررسی شد

طی جلسه مشترک نحوه ی ساماندهی مزار شهداء آرامستان بقائیه (مارالان) بررسی شد

شهریارنیوز: ساماندهی مزار شهداء آرامستان بقائیه ( مارالان ) طی جلسه مشترکی با حضور مسئولین ادارات و نهادهای مربوطه و با میزبانی شهرداری منطقه۳ تبریز بررسی شد.

image

ساماندهی مزار شهداء آرامستان بقائیه ( مارالان ) طی جلسه مشترکی با حضور مسئولین ادارات و نهادهای مربوطه و با میزبانی شهرداری منطقه۳ تبریز بررسی شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه۳ تبریز، پیرو بازدید میدانی شهردار منطقه ۳ به همراه کریم صادق زاده نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای تبریز، احد فلاحی مدیر عامل سازمان آرامستان های و هیأت امناء آرامستان بقائیه از وضعیت مزار شهداء در آرامستان بقائیه، جلسه مشترکی در سالن اجتماعات شهرداری منطقه ۳ به جهت تعیین تکلیف و حصول نتیجه برگزار شد.

در ابتدای جلسه مرتضی موحدنیا شهردار منطقه گفت: وضعیت فعلی بلوک شهداء آرامستان بقائیه (مارالان) شایسته شأن شهداء و خانواده معزز آنها نیست.

وی ساماندهی مزار شهداء در اکثر نقاط کشور را اجرا و اتمام شده ذکر کرد و افزود: امیدواریم با مساعدت متقابل بنیاد شهید و هیأت امناء آرامستان بقائیه و شهرداری بتوانیم هرچه سریعتر نسبت به ساماندهی و مناسب سازی مزار شهداء اقدام نماییم.

کریم صادق زاده عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز جدیت و اهتمام شورای اسلامی شهر در ساماندهی مزار شهداء سطح شهر تبریز را اعلام  و تصریح کرد: اعضاء شورا و شهردار تبریز با جدیت پیگیر این امر هستند.

نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز افزود: احترام به مزار شهداء و مرمت و بازسازی و ساماندهی این مزار، احترام به فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ و والای شهداء هشت سال دفاع مقدس و شهداء مدافع حرم است.

وی ایتم زمان را مهم دانسته و متذکر شد که به زودی باید طرح اولیه آماده ، اجرا، ساماندهی و شروع شود تا با اتمام فصل کاری در شهر تبریز، پروژه نیز به بهره برداری برسد.

عضو دیگر جلسه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تبریز ودود قره باغی نیز قول پیگیری مراحل فنی و طراحی را داد و ابراز امیدواری کرد: با همیاری هیأت امناء آرامستان بقائیه و همکاری شهرداری شاهد اجرایی شدن پروژه باشیم.

غلامحسین لاهیجانی از هیأت امناء آرامستان نیز دغدغه خانواده شهداء را مسقف کردن بلوک مزار شهداء عنوان کرد و افزود: هیأت امناء آرامستان بقائیه نیز با توجه به تعهد و مسئولیت خویش این هدف و خواسته خانواده شهداء را از حضار خواستار است.

وی تاکید کرد: طرح قبلی ارائه شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تبریز به خاطر وجود فضای خالی مابین قبور و تراکم سایر مزار در حاشیه بلوک شهداء ، تا به حال نتوانسته شکل اجرایی به خود بگیرد.

احد فلاحی مدیر عامل آرامستان های شهرداری تبریز نیز با تقدیر از هیأت امناء آرمستان بقائیه، مسقف کردن و مرمت بلوک مزار شهداء آرامستان بقاءیه را منوط به تأمین اعتبار با جابجایی دانسته و آمادگی همکاری آرامستان های شهرداری تبریز را اعلام کرد.

جلسه ساماندهی بلوک مزار شهداء آرامستان بقائیه منوط پیگیری طراحی بلوک مزار شهداء توسط مشاور با نظارت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تبریز و تقبل و تأمین هزینه های مربوطه به مشاور طراحی از سوی هیأت امناء آرامستان های بقائیه ( مارالان ) پایان یافت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.