کد خبر : 13577
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 8:28

لزوم تشکیل هر چه سریعتر سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز

لزوم تشکیل هر چه سریعتر سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز

جلسه مشترک مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز و مدیر کل دفتر اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در محل این مدیریت برگزار و بر لزوم

image

جلسه مشترک مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز و مدیر کل دفتر اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در محل این مدیریت برگزار و بر لزوم تشکیل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز تاکید شد.

به گزارش شهرایار، دکتر محسن کوشش تبار مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان  شهرداری ها و دهیاری های کشور در این دیدار بر اقدامات صورت گرفته در وزارت کشور بر اهمیت درآمدهای پایدار در شهرداری ها تاکید کرد. 

وی در ادامه بر تعامل هر چه بیشتر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با مدیریت سرمایه گذاری شهرداری تبریز    تاکید نمود و افزود: در سالهای اخیر امور سرمایه گذاری و مشارکت در شهر تبریز کم رونق  و دور از انتظار بود که امید است با تدبیر و مدیریت هوشمندانه شما و نیز شکل گیری سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز، سرمایه گذاری در این شهر دو چندان شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در کلانشهر تبریز باید سازمان سرمایه گذاری و مشارکت در این شهر زودتر از این ها تشکیل می شد که البته هنوز هم این اقدام مهم اتفاق نیفتاده است که انشا الله بزودی شاهد شکل گیری این سازمان بعنوان بازوی مهم درآمد و توسعه پایدار شهری در این شهر خواهیم بود.

در این جلسه که به میزبانی مدیریت سرمایه گذاری شهرداری تبریز برگزار شد، دکتر رضا جمالی مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز با اشاره به اقدامات قانونی صورت گرفته برای تشکیل سازمان سرمایه گذاری، گفت: اقدامات صورت گرفته برای تشکیل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز مراحل نهای خود را طی کرده و اساسنامه سازمان تکمیل شده است و در روزهای آتی با عنایت و تصویب اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز جهت تایید به وزارت کشور ارسال خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تاکید شهردار کلانشهر تبریز و جدیت بی وقفه مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی در آینده نزدیک خبر های خوبی در این زمینه خواهیم داشت.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز ادامه داد: یکی از معضلات شهرداری های کشور این است که سیستم سرمایه گذاری و مشارکت در آن جایگاه چندانی ندارد و آنچه در عمل حاکمیت دارد نظام پیمانکاری و شیوه‌های مربوط به آن است.

جمالی افزود: با ایجاد و تثبیت قوانین و مقررات سرمایه‌گذاری در شهرداری های کشور و فرهنگ سازی در این زمینه از سوی وزارت کشور می‌تواند مشارکت بخش خصوصی را در پروژه‌های شهری امیدوار کند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.