کد خبر : 13578
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 9:48

پروژه های بزرگ و موفقی در کلانشهر تبریز اجرا می شود

پروژه های بزرگ و موفقی در کلانشهر تبریز اجرا می شود

شهریارنیوز: معاون اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: پروژه های بزرگ و موفقی در کلانشهر تبریز اجرا می شود.

image

معاون اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: پروژه های بزرگ و موفقی در کلانشهر تبریز اجرا می شود.

به گزارش آی نیوز، نادر احمدی صبح امروز در حاشیه بازدید مدیران و کارشناسان شهرداری های استان زنجان از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری تبریز با بیان اینکه پروژه های موفقی در کلانشهر تبریز اجرا شده، اظهار کرد: پس از مطالعات بر روی شهرهای مختلف کشور، به دلیل وجود پروژه های بزرگ و موفق در کلانشهر تبریز، این شهر را به عنوان شهر هدف برای بازدید انتخاب کردیم.

وی افزود: وجود پروژه های موفق چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ کمی در تبریز، این کلانشهر را از سایر شهرهای کشور متمایز می کند که شهرداری های استان زنجان می توانند از پروژه های این کلانشهر الگوبرداری کنند.

معاون اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در ادامه با بیان اینکه با وجود رکود اقتصادی در کشور، پروژه های شهرداری تبریز درحال اجراست، اظهار کرد: با وجود اینکه پروژه های عمرانی به دلیل مسائل اقتصادی گاها با مشکلات عدیده ای روبرو می شوند اما در تبریز مشاهده کردیم که شهرداری تبریز با وجود این مشکلات و نوسانات از جمله گرانی آهن آلات و لوازم ساختمانی، پروژه های خود را متوقف نکرده است.

وی در ادامه به تفرجگاه های کلانشهر تبریز اشاره کرد و گفت: شهر از لحاظ گردشگری نیز اماکن جالب گردشگری از جمله تفرجگاه های ائل گلی و عینالی دارد که این شهر را از لحاظ گردشگری نیز به شهر ویژه ای تبدیل می کند.

احمدی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه شهرداری تبریز از جمله شهرداری های موفق کشور است، تصریح کرد: ۲۱ شهرداری در استان زنجان وجود دارد که اعضای پنجمین دوره شورای شهرهای زنجان عمدتا افرادی باسواد و بامعلوماتی هستند که امیدواریم با الگوبرداری از شهرهایی همچون کلانشهر تبریز، زنجان را رو به توسعه حرکت دهیم.

گفتنی است، مدیران و کارشناسان شهرداری های استان زنجان صبح امروز از پروژه های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری تبریز اعم از پروژه میدان آذربایجان، مقبره الشعرا، عتیق، فاز اول قطار شهری و همچنین تفرجگاه عینالی بازدید کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.