کد خبر : 13580
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 10:27

تفرجگاه عینالی تبریز تفرجگاه ویژه ای است

تفرجگاه عینالی تبریز تفرجگاه ویژه ای است

شهریارنیوز: مسئول آموزش کارکنان شهرداری ها در دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: تفرجگاه عینالی تبریز، تفرجگاه ویژه و شگفت انگیزی است.

image

مسئول آموزش کارکنان شهرداری ها در دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: تفرجگاه عینالی تبریز، تفرجگاه ویژه و شگفت انگیزی است.

به گزارش آی نیوز، رضوی صبح امروز در حاشیه بازدید مدیران و کارشناسان شهرداری های استان زنجان از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری تبریز اظهار کرد: ۳۲ نفر از مدیران و کارشناسان شهرداری های استان زنجان از شهرهای کوچک، متوسط و بزرگ استان آذربایجان شرقی به دلیل همگن بودن شهرهای زنجان با این استان بازدید و از پروژه های عمرانی و خدماتی این شهرها الگوبرداری کردند.

وی افزود: مسئولان امور عمرانی و شهرسازی شهرداری های زنجان از پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی تبریز، سردرود، باسمنج و خسروشهر بازدید کردند.

مسئول آموزش کارکنان شهرداری ها در دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه تفرجگاه های خوبی در کلانشهر تبریز وجود دارد، ادامه داد: تفرجگاه عینالی از جمله تفرجگاه های شگفت انگیز و ویژه ای در کلانشهر تبریز و شمالغرب کشور که باید سایر کلانشهرهای کشور نیز از این تفرجگاه الگوبرداری کنند.

گفتنی است، مدیران و کارشناسان شهرداری های استان زنجان صبح امروز از پروژه های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری تبریز اعم از پروژه میدان آذربایجان، مقبره الشعرا، عتیق، فاز اول قطار شهری و همچنین تفرجگاه عینالی بازدید کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.