کد خبر : 13582
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 12:49

زینلی: سعی داریم مانند تبریز به برند های جهانی دست پیدا کنیم

زینلی: سعی داریم مانند تبریز به برند های جهانی دست پیدا کنیم

نایب رییس شورای شهر سیرجان در رابطه با این موضوع با اشاره به ثبت جهانی گلیم به نام شهر سیرجان گفت: این شهر با تولید قابل توجه پسته به شهر آجیل نیز معروف است و سعی داریم مانند

نایب رییس شورای شهر سیرجان در رابطه با این موضوع با اشاره به ثبت جهانی گلیم به نام شهر سیرجان گفت: این شهر با تولید قابل توجه پسته به شهر آجیل نیز معروف است و سعی داریم مانند تبریز به برند های مختلفی دست پیدا کنیم.

ابوذر زینلی افزود: بررسی عواملی که باعث شده تبریز همواره عناوین مختلفی از جمله پایتختی گردشگری کشور های اسلامی را به خود اختصاص دهد هدف اصلی سفرمان بود و می خواهیم این با موضوع را با خود مجموعه مدیریتی شهرداری تبریز به بحث بنشینیم.

وی مشارکت شهروندان تبریزی در پیشبرد اهداف پروژه های شهری را یکی از مهمترین عوامل موفقیت شهر تبریز بوده است.

زینلی ادامه داد: شهر سیرجان به لحاظ موقعیت جغرافیایی خود ظرفیت تبدیل شدن به مرکز ترانزیت منطقه ای را دارد و می خواهیم با تکیه به این توانمندی زیرساخت های لازم برای حضور گسترده بخش خصوصی و سرمایه گذاری های کلان شهری را فراهم کنیم.

نایب رییس شورای شهر سیرجان مشارکت مردمی در تسهیل اجرای برنامه های کلان مدیریتی را حلقه مفقوده رشد و توسعه سیرجان دانست و خاطر نشان کرد: قیمت گذاری عادلانه برای تملک زمین های مستعد سرمایه گذاری اتفاق نمی افتد و نیاز دارد روش متقنی را برای حل این موضوع در معرفی کنیم.

زینلی اضافه کرد: بهره مندی از توانمندی ها و تجربیات شهر تبریز برای حل موارد این چنینی راه گشای رفع موانع سیاست های کلان سیرجان است.

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.