کد خبر : 1370
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مرداد 1393 - 21:37

خطیبی: فقط به دنبال سه امتیاز هستیم/ امروز دیگر نام‌ها بازی نمی‌کنند

خطیبی: فقط به دنبال سه امتیاز هستیم/ امروز دیگر نام‌ها بازی نمی‌کنند

آی نیوز – مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هرچند تیم یحیی گل محمدی بازیکنان جوان و آینده داری را جذب کرده است ولی ما در این بازی به تنها به دنبال سه امتیاز بازی خواهیم بود

 حسین خطیبی در نشست پیش از بازی تراکتورسازی و ذوب آهن اظهار داشت: خوشبختانه تراکتورسازی بازیکن مصدوم و محرومی برای این دیدار ندارد و همه بازیکنان را در اختیار داریم تا دست پر به خانه برگردیم.

خطیبی در مورد عدم حضور رسول در کنفرانس های مطبوعاتی و تداوم مشکل وی اظهار داشت: رسول مدرک ب مربیگری را در دست دارد و برای کلاس آ مربیگری نیز ثبت نام کرده است که این کلاسها هنوز برگزار نشده است.

به گزارش آی نیوز به نقل از ایمنا، وی با اشاره به اینکه رسول سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز است گفت:  در تورنمنت جام شهدا تاج و بهروان قول داده بودند که مشکل رسول حل شود البته او مشکلی برای نشستن روی نیمکت ندارد و ما هم تابع قانون هستیم.

وی در مورد عدم جذب بازیکنان اسمی در فصل جدید گفت: الان در فوتبال نام‌ها بازی نمی‌کنند و در جام جهانی هم دیدید که ستاره‌ها نتیجه نگرفتند. ما بازیکنان جوان و باکیفیتی داریم که در آینده بزرگی خود را نشان خواهند داد و در فصل قبل هم پدیده بوده‌اند.

خطیبی بیان داشت: مدیریت باشگاه خواسته‌های ما در نقل و انتقالات را تقریباً برآورده کرد اما همان‌طور که همه باشگاه‌ها ایراد دارند ما هم بی ایراد نیستیم. در کل تیم خوبی داریم و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت. البته تا آن زمان فرصت جذب بازیکن جدید هم داریم و مشکل خاصی نیست.

مربی تیم تراکتورسازی در مورد کیفیت بازی‌های هفته اول لیگ برتر تصریح کرد: اکثر بازی‌ها را دیدم و قبول دارم تیم‌ها خیلی خوب نبودند. حتی تیم ما هم ایراداتی داشت . در کل تیم‌ها جوان‌تر شده‌اند که این مسئله خیلی خوب است و فوتبال ماست که می‌تواند نسبت به سال‌های قبل پویاتر باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.