کد خبر : 13739
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مرداد 1397 - 14:11

پرویز هادی مدال طلای کشتی آزاد مسابقات آسیایی را بدست آورد

پرویز هادی مدال طلای کشتی آزاد مسابقات آسیایی را بدست آورد

شهریارنیوز: کشتی گیر سنگین وزن کشورمان با پیروزی در دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ موفق به کسب مدال طلا شد.

image

کشتی گیر سنگین وزن کشورمان با پیروزی در دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش آی نیوز، پرویز هادی برای رسیدن به دومین مدال طلای خود در این رقابت‌ها از سد ژی‌وی دنگ دارنده ۲ مدال برنز آسیا و نفر پنجم جهان در سال ۲۰۱۳ عبور کرد و مدال طلای وزن ۱۲۵ را بدست آورد.

با قهرمانی پرویز هادی، سومین طلای بازیهای آسیایی نصیب کشتی آزاد و کاروان ایران شد.

هادی که مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را در کارنامه خود دارد، پیش از این در دور نخست مقابل سومیت از هند در یک مبارزه آسان و در همان وقت نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

وی سپس به مصاف اولگ بولتین از قزاقستان رفت و در پایان در مدت زمان ۴ دقیقه حریف خود را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت.

نهایتا پرویز هادی آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران برای دومین مرتبه مدال طلای بازی های آسیایی را بر گردن آویخت تا تیم ملی کشتی آزاد ایران با ۳ طلا و یک برنز به کار خود در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ پایان دهد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.