کد خبر : 1376
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1393 - 5:06

روزنامه زرد از جان فوتبال آذربایجان چه می خواهد

روزنامه زرد از جان فوتبال آذربایجان چه می خواهد

ده روز پیش نوشته بودیم یک روزنامه خاص به دنبال ایجاد حاشیه برای تیم تراکتورسازی تبریز است.

 

شیوه ای که این روزنامه ورزشی برای ایجاد حاشیه در تیم تراکتورسازی تبریز در پیش گرفته است بسیار حرفه ای و زیرکانه می باشد.

این روزنامه از یک سو با انتشار اخبار بی سرو ته و تماشاگر پسند سعی در جذب و جلب طرفداران به سوی خود می نماید و از سوی دیگر با انتشار مقاله ها و تحلیل های مسئله دار در مورد سرمربی و یا نوع بازی تیم تراکتورسازی سعی در تخریب وضعیت تیم و وارد نمودن حاشیه به تیم را دارد.

در تحلیل دلایلی که این زردنامه را مجاب کرده است تا با این شیوه زیرکانه به دنبال ایجاد حاشیه برای تیم تراکتور باشد می توان به چند مورد اشاره کرد.

ارتباطات عمیق و چندجانبه این روزنامه با تیم های مرکز نشین و رقیب اصلی تیم تراکتورسازی یکی از همین دلایل است.

ایجاد حاشیه در تیم تراکتورسازی تبریز بیش از هر کس به نفع این دو تیم مرکز نشین است تا یکه تازی نموده و با درخشش غیر واقعی بودجه های دهها میلیاردی دولتی را جذب خود نمایند.

همین پروسه در مورد سایر تیم های مدعی از جنوب و اصفهان نیز تعقیب می شود و نمونه های زیادی برای وارد نمودن حاشیه از طریق این نشریه و روزنامه های همسو در وقت های مشخص به چشم می خورد.

دلالیسم و فشار برای تغییر مربی و آوردن مربی و بازیکن دلخواه به تیم نیز یکی دیگر از اهداف مغرضانه این روزنامه می باشد.

هواداران باید به هوش باشند و اسیر هیجانهای زود گذری که موج سواران قصد دارند با آنها به مقصود خود برسند نشوند.

تراکتورسازی نیاز به آرامش دارد. نتایج بدی نگرفته است. با وارد نمودن حاشیه و فشار بی مورد به این تیم محبوب با دست خودمان تیم را وارد حاشیه نکنیم و دقت نماییم که نوشته های روزنامه هایی که در طی سالیان اخیر ماهیت ضد تراکتوری آنها آشکار شده است بر نظرات ما تاثیر نگذارد.

البته این مسئله فقط مختص تراکتورسازی تبریز نیست. اگر نگاهی به آرشیو این روزنامه بیاندازیم متوجه می شویم هر زمان که یکی از تیم های تبریز در اوج بوده است میزان حاشیه سازی و خبرسازی این روزنامه در خصوص این تیم افزایش یافته است.

نگاهی به این روزنامه در دوران اوج تیم های گسترش، شهرداری و ماشین سازی اثبات گر بسیاری از چیزهاست.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Sep دوشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

با سلام و تشکر فراوان.حرف دل ما رو آخر شما گفتین.ممنون از هوش و زکاوت شما که شاید هواداران تبریزی رو کمی بیدار کنه.این روزی نامه نود هستش که اساسا با آذربایجان و مردم غیور تبریز مشکل و کینه دیرینه داره.انشالله که دشمنان آذربایجان خار و ذلیل بشن.کسی که بین قومیت ها ایجاد اختشاش کرده و خباثت میکند دشمنی با نظام و ایجاد اختلال در امنیت قصد وی میباشد.اینگونه مباحث را سازمان اطلاعات بدون تردید زیر نظر دارد.به امید خدا هم زمان به ضرر این اشرار است.با تشکر.

تن دوشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵

این روزنامه نود نیست؟

qoshachay سه شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

migin chera traxtor esteghlal v perspolis nemishe dalilesh hamin karhaye shomast
chon timaye bozorg hashiye daran v morede tavajohan dar halike ta ruznamehaye paytakht myan be traxtor mipardazan fori dado bidad rah mindazid v agar ham chizi nanevisan migin ke timhaye shahrestani ra kasi nemibine yani hamishe fek mikonin ke yek totei dar rah ast
———————-
آقای قوشاچای اینطور نیست.
قطعا فرق حاشیه سازی و توجه به حاشیه های تیم فرق دارد.
شما هم و ماهم این تفاوت را می بینیم/
در ضمن روزنامه های تهرانی همواره پشتیبان یکی از دو تیم مرکز هستند و اصولا موفقیت تراختور را چشم ندارند ببینند