کد خبر : 1377
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1393 - 6:13

ماموریت کمیته نامگذاری برای شناسایی خیابانی مناسب خبرنگار

ماموریت کمیته نامگذاری برای شناسایی خیابانی مناسب خبرنگار

آی نیوز – عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز از ماموریت کمیته نامگذاری معابر تبریز بمنظور شناسایی خیابانی مناسب برای نامگذاری به نام «خبرنگار» خبر داد.

 «سعید حاجی زاده» در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آخرین جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز، برخی از پیشنهادات در خصوص خیابان های مناسب جهت نامگذاری به نام «خبرنگار» مطرح و مورد بررسی قرار گرفت ولی با تصمیم اعضای شورا مقرر شد کمیته نامگذاری معابر تبریز، در اسرع وقت نظر کارشناسی خود را اعلام کند تا به تصویب نهایی برسد.

وی اظهار کرد: تغییر نام خیابان های واقع در حد فاصل تقاطع طالقانی تا ارتش جنوبی و نیز تقاطع عارف با ثقه الاسلام که به ترتیب به نام های ارک جدید و شهریار شناخته می شوند، ۲ پیشنهاد تازه ای بود که از سوی سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز برای نامگذاری به عنوان خیابان خبرنگار مطرح شده، ضمن اینکه پیشنهاد شد جاده باسمنج از انتهای یاغچیان تا ورودی شهر باسمنج که در حال تعریض است به نام خبرنگار نامگذاری شود.

حاجی زاده اضافه کرد: به رغم این که زمان باقیمانده تا تشکیل جلسه کمیته نامگذاری معابر تبریز اندک است اما بر اساس مصوبه شورا، اصحاب رسانه و تشکل های صنفی می توانند دیدگاه های خود را در این خصوص به دبیر کمیته نامگذاری معابر تبریز که مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری است، انتقال دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز، در جلسه مورد اشاره ضمن موافقت اعضای شورا با نام گذاری خیابانی به نام خبرنگار، موافقت شهردار تبریز با این مساله نیز از جانب خود ایشان اعلام شد.

وی نامگذاری خیابانی در تبریز به نام خبرنگار را هدیه ای کوچک از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری به اصحاب سختکوش و تلاشگر رسانه در ایام منسوب به خبرنگاران عنوان و اضافه کرد: خوشبختانه این مطالبه که از چند سال قبل مطرح شده بود با عزم اعضای دوره چهارم شورای اسلامی و شهردار فرهنگ­دوست تبریز  عملیاتی می شود.

حاجی زاده افزود: پیشنهاد می کنم طراحی و اجرای المان خیابان خبرنگار نیز به مسابقه ای عمومی گذاشته شود تا با تحقق آن ادای دین مدیریت شهری به جامعه خبری تکمیل شود.

وی اظهار امیدواری کرد، وعده داده شده در خصوص نامگذاری خیابانی به نام خبرنگار در آینده نزدیک  محقق شود.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.